Zeer professionele advocaat, zij heeft mij bijgestaan in een erg moeilijke zaak waarvan wij de hoop eerder al hadden opgegeven. Maar door haar inzet en vakkennis toch een positief resultaat behaald.... Zeer professionele advocaat, zij heeft mij bijgestaan in een erg moeilijke zaak waarvan wij de hoop eerder al hadden opgegeven. Maar door haar inzet en vakkennis toch een positief resultaat behaald. Zij is een echte doorzetter!

Wij zijn heel erg tevreden met de hulp die we gehad hebben van Taco. Taco is een man die erg behulpzaam is, meedenkt én meeleeft en echt aan de kant van de client staat. Kortom: super!

Heel goed. Taco is behulpzaam, kundig, stiptelijk en betrokken.

Ik heb de samenwerking met Erwin als erg positief ervaren.

Wij zijn uitermate professioneel en op een prettige manier bijgestaan door Diny tijdens deze moeilijke privé aangelegenheid. Ze volgde tijdig kwesties op en kon ons van goed advies voorzien... Wij zijn uitermate professioneel en op een prettige manier bijgestaan door Diny tijdens deze moeilijke privé aangelegenheid. Ze volgde tijdig kwesties op en kon ons van goed advies voorzien indien relevant. Ze hield ons goed op de hoogte van het verloop. Heel erg bedankt.

Wij zijn zeer attent en goed geholpen.

Fijne vrouw, niet te betrokken. Ze heeft me fijn geholpen!
Wel is dossier inzien moeizaam, altijd met code etc.

Prima, duidelijk en kan met alle vragen bij haar terecht.

Mevrouw Knottenbelt was zeer professioneel betrokken bij de zaak. Ze was goed bereikbaar en heel transparant in de communicatie over alles.

Fijn heeft geduld. En heb wel het gevoel dat ze er alles eruit wou halen voor mij.