Emilija

Uitstekende service

Alles naar wens !

Geen idee

Martine Buyl

Super super tevreden. Wat een service en klantvriendelijkheid. Had hiervoor van Arbrini nog niet gehoord. Heb de lounge via het net gevonden. Gekocht zonder te proberen.
Gewoonweg fantastisch,...
Gewoonweg fantastisch, de lounge oogt mooi, zit heel comfortabel en is een meerwaarde voor onze woning.
Ben momenteel nog bezig met het uitzoeken van een paar bijbehorende attributen zoals kussentjes en lampen.
Stuur zeker een foto als het klaar is.
Proficiat

Snelle service en prima advies.

Vriendelijke bezorger, met goed extra advies.

Miranda van de Steeg

Super goede communicatie en service, zeker aan te bevelen bij anderen!

Communicatie

Irene Elisa van der Meer

Zonder vantevoren de loungeset gezien te hebben besteld via de mooie site van Arbrini..
We zijn supertevreden met onze nieuwe prachtige loungeset.
Stoelen die heerlijk zitten, een...
We zijn supertevreden met onze nieuwe prachtige loungeset.
Stoelen die heerlijk zitten, een prachtige bijpassende tafel en om het af te maken een geweldig ligbed.
Met mooie belijning en goed afgewerkte kwaliteitsmaterialen!
Met daarbij een top after service na megasnelle levering.
Jullie hebben een topteam en succes is duidelijk hier: dit wordt door jullie verdiend! Dank voor jullie inzet.

Hartelijke groet, Bart & Irene Elisa Tijbout - van der Meer

Producten voldoen uitstekend! Communicatie onderling is super, ook naar ons als klant.
Ook na afloop blijft betrokkenheid om alles naar wens van ons te leveren!

Liesbeth van Olffen

Eerste aankoop van een loungeset van Arbrini. Vriendelijke ontvangst in de showroom, snelle levering door een vriendelijke bezorger en een fantastische service achteraf.

Snelle levering en fantastische service

Nee, ga zo door

Daniel

Een omschrijving met enkele zinnen;
- Vriendelijke ontvangst.
- Eerlijke uitleg bij de producten.
- Snelle levering door een vriendelijke bezorger op het afgesproken tijdstip Een omschrijving met enkele zinnen;
- Vriendelijke ontvangst.
- Eerlijke uitleg bij de producten.
- Snelle levering door een vriendelijke bezorger op het afgesproken tijdstip
- Eerlijke prijzen.
En ja, het lounge set staat geweldig in de tuin en is zeer veelzijdig te gebruiken.

De Coster

Super tevreden, mooi en schitterende service!

Perfecte service

Niet van toepassing

Eerste aankoop van een loungeset bij Arbrini.
Alles prima verlopen : snelle communicatie, vlotte levering, mooi materiaal.
TOP !!

Goede communicatie

Geen. Doe zo voort :)

Annette

Zeer goede ervaring met Arbrini! Prettige communicatie, zeer vriendelijke mensen en een geweldige snelle levering. Ondanks dat je een online aankoop doet, voelt het als een persoonlijke aankoop,... Zeer goede ervaring met Arbrini! Prettige communicatie, zeer vriendelijke mensen en een geweldige snelle levering. Ondanks dat je een online aankoop doet, voelt het als een persoonlijke aankoop, door het prettige contact. Last but not least, een prachtige loungeset!

Vriendelijke mensen, flexibel, snel, persoonlijk.