9.8/10

Fantastische service. Wij hebben een wicker opbergbox voor onze tuinkussens gekocht bij Arbrini. Echt een mooie mand en hopelijk mogen wij er lang van genieten.
Top bedrijf

Nicolle

Zeer klantvriendelijk en snelle levering.

Leuk om verrast te worden dat er nog een mooi bedrijf is waar je als klant centraal staat en doen wat ze beloven. Naast klantvriendelijkheid, klantgerichtheid levert Arianne en het team een snelle... Leuk om verrast te worden dat er nog een mooi bedrijf is waar je als klant centraal staat en doen wat ze beloven. Naast klantvriendelijkheid, klantgerichtheid levert Arianne en het team een snelle en duidelijke communicatie. Loungeset werd snel bezorgd en door Joep op de plek geïnstalleerd met uitleg voor goed onderhoud en behoud. Als extra verrassing kregen we een zomerfris presentje. Prijs/Kwaliteit van de loungeset staat in verhouding.

Ga vooral zo door! Wat een toegevoegde waarde zal zijn, is een extra foto van een loungeset met daarin goed zichtbaar de hoge comfortabele kussens.

Julie Kerckhof

Vlotte service, enorm vriendelijk en behulpzaam.
Snelle levering en op tijd!

Vlotte levering en vriendelijkheid!

Demi

Geweldige loungeset besteld bij Arbrini. Goede, snelle en een vriendelijke communicatie en levering. Erg blij mee. Wij genieten volop! Raad het iedereen aan.

Goede communicatie
Vriendelijke bezorger
Kwaliteit

kaatje

10 jaar geleden mijn lounge-set gekocht en is nog steeds in uitstekende staat ondanks het feit dat het ook de winter gewoon buiten blijft staan. De service, klant vriendelijkheid en... 10 jaar geleden mijn lounge-set gekocht en is nog steeds in uitstekende staat ondanks het feit dat het ook de winter gewoon buiten blijft staan. De service, klant vriendelijkheid en professionallisme zijn uitstekend en ik beveel Arbrini zeker aan !

Smits

Correct bedrijf. Snelle communicatie.
Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Peters

Hele fijne communicatie en snel!
Uiterst vriendelijk ook de mensen die de Loungeset kwamen brengen.
En de loungeset is ook precies zoals we hoopten! Kortom perfect!

Vriendelijk

Ursula Groeneveld

Geweldig bedrijf, duidelijke website.
Waar voor je geld!

De snelle reactie op vragen. En de goede adviezen.
Service super goed. Levering volgens afspraak en netjes.

Geen enkel verbeterpunt.

Heidi Tirions

Supervriendelijke mensen en topkwaliteit !
Vorig jaar bij Arianne de lounge gekocht, dit jaar deze wat uitgebreid met een ligbed!
Keurig!
Alles staat weer mooi buiten te pronken.....
Supervriendelijke mensen en topkwaliteit !
Keurig!
Alles staat weer mooi buiten te pronken.. iedereen kan genieten !

Snelle reactie bij vragen
Groot aanbod keuze
Heel erg vriendelijk

Marc

Goede en snelle service, mooie bartafel, snel geleverd en netjes in de tuin afgeleverd!

correcte en snelle reactie op mail, flexibel met afleveren

geen, ga zo door