Anand.nl

Antoinette

Reiki 3 heeft mij verrijkt in de kracht van de levensenergie te voelen en te ervaren om dit door te mogen geven. En op weg naar mijn reiki master via Anand heeft mij dit veel innerlijke rust en... Reiki 3 heeft mij verrijkt in de kracht van de levensenergie te voelen en te ervaren om dit door te mogen geven. En op weg naar mijn reiki master via Anand heeft mij dit veel innerlijke rust en compassie gegeven. Dankjewel Raymond.

Otto

De inwijding ontvangen met de hele groep tijdens de reiki master cursus is een aanrader. Feedback voor de volgende inwijding 1, 2 en 3 oefenen tot opzichte van alleen inwijding nummer 1.

Crispijn Jansen

Prettige opbouw, zeer heldere begeleiding tijdens de reiki master cursus. Vandaag extra mooi jouw 'ondertiteling' bij wat je kiest en waarom je dat doet. Dank je wel voor de ruimte voor mijn... Prettige opbouw, zeer heldere begeleiding tijdens de reiki master cursus. Vandaag extra mooi jouw 'ondertiteling' bij wat je kiest en waarom je dat doet. Dank je wel voor de ruimte voor mijn leerervaring.

Elaine Beek

De reiki master cursus van Anand Opleidingen is zeer leerzaam. Het is een fijn samen zijn. Er heerst een goede energie. Jammer dat het de laatste dag is met deze groep cursisten.

Joey Kardux

De reiki master cursus van Anand Opleidingen wordt gegeven in een fijne setting. De uitleg door docent Raymond Besems is zeer rustig. Het is merkbaar dat hij een ervaren docent is.

Ruth Hornes

Ik heb in korte tijd heel veel geleerd :) Bas legt alles goed en begrijpelijk uit. De cursus werd gegeven in een fijne groep en er heerste een goed sfeer. Op naar het examen!

Brenda ten Veen

Heerlijk, een moment in het hier en nu. Duidelijk, rustig, ruimte voor vragen, houdt cursisten in de gaten, vraagt of het binnenkomt, etc. Ik heb het als een mooie, fijne, leerzame en rustige dag... Heerlijk, een moment in het hier en nu. Duidelijk, rustig, ruimte voor vragen, houdt cursisten in de gaten, vraagt of het binnenkomt, etc. Ik heb het als een mooie, fijne, leerzame en rustige dag ervaren.

Joey Kardux

Ik vind de chakra massage cursus van Anand Opleidingen, gegeven op 26-11-2023, een hele fijne cursus. Raymond Besems was de begeleider en ik vond dat deze trainer goede begeleiding gaf.

Anneke Hartog

Ik heb op 25-11-2023 de cursus Klassieke Massage van Anand Opleidingen gevolgd. Ik vond het een leerzame cursus en er heerste een goede sfeer. Soms werd er wel veel tijd genomen voor het... Ik heb op 25-11-2023 de cursus Klassieke Massage van Anand Opleidingen gevolgd. Ik vond het een leerzame cursus en er heerste een goede sfeer. Soms werd er wel veel tijd genomen voor het beantwoorden van bepaalde vragen.

Gracia

Het is fijn om les te krijgen van Anita. Ze heeft heel veel ervaring en kan dit goed op de groep overbrengen. Ze speelt goed in op vragen vanuit de groep, wisselt theorie en praktijk goed af en... Het is fijn om les te krijgen van Anita. Ze heeft heel veel ervaring en kan dit goed op de groep overbrengen. Ze speelt goed in op vragen vanuit de groep, wisselt theorie en praktijk goed af en biedt voldoende pauze aan als het energielevel daalt.