Anand.nl

Anneke Hartog

Ik heb op 25-11-2023 de cursus Klassieke Massage van Anand Opleidingen gevolgd. Ik vond het een leerzame cursus en er heerste een goede sfeer. Soms werd er wel veel tijd genomen voor het... Ik heb op 25-11-2023 de cursus Klassieke Massage van Anand Opleidingen gevolgd. Ik vond het een leerzame cursus en er heerste een goede sfeer. Soms werd er wel veel tijd genomen voor het beantwoorden van bepaalde vragen.

Gracia

Het is fijn om les te krijgen van Anita. Ze heeft heel veel ervaring en kan dit goed op de groep overbrengen. Ze speelt goed in op vragen vanuit de groep, wisselt theorie en praktijk goed af en... Het is fijn om les te krijgen van Anita. Ze heeft heel veel ervaring en kan dit goed op de groep overbrengen. Ze speelt goed in op vragen vanuit de groep, wisselt theorie en praktijk goed af en biedt voldoende pauze aan als het energielevel daalt.

Shirley Kodaar

Ik vond de cursus Ontspanningsmassage van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, erg leerzaam. De technieken qua houding vond ik wat lastiger. Maar al met al vond ik deze cursus erg leuk om... Ik vond de cursus Ontspanningsmassage van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, erg leerzaam. De technieken qua houding vond ik wat lastiger. Maar al met al vond ik deze cursus erg leuk om te doen.

Ashleigh

Ik vind de opleiding Ontspanningsmassage van Anand Opleidingen een fijne ervaring als stagiair. Door het volgen van deze cursus heb ik net de laatste vragen beantwoord betreft de ontspanningsmassage... Ik vind de opleiding Ontspanningsmassage van Anand Opleidingen een fijne ervaring als stagiair. Door het volgen van deze cursus heb ik net de laatste vragen beantwoord betreft de ontspanningsmassage cursus.

Mariëlle van Dijk

Ondanks mijn blessure heb ik toch heel wat geleerd. Bas is een hele fijne trainer. Hij straalt rust uit en legt heel fijn uit. Ik voelde me welkom, ook al kon ik zelf niet masseren. Dankjewel... Ondanks mijn blessure heb ik toch heel wat geleerd. Bas is een hele fijne trainer. Hij straalt rust uit en legt heel fijn uit. Ik voelde me welkom, ook al kon ik zelf niet masseren. Dankjewel daarvoor.

Marco Lammers

In oktober volgde ik de intensieve cursus Ayurveda, waarin ik veel geleerd heb en veel heb kunnen oefenen. Er heerste een fijne sfeer in een leuke groep en dat droeg bij aan fijne ervaringen.

Roel

Ik heb in oktober 2023 de opleiding Ayurvedische massage bij Anand Opleidingen gevolgd. Het was een fijne en ontspannen leeromgeving en docent Bas Vermeulen gaf duidelijke uitleg met persoonlijke... Ik heb in oktober 2023 de opleiding Ayurvedische massage bij Anand Opleidingen gevolgd. Het was een fijne en ontspannen leeromgeving en docent Bas Vermeulen gaf duidelijke uitleg met persoonlijke begeleiding.

Rebecca

Dit weekend heb ik veel geleerd over de basis van een ontspanningsmassage. De begeleiding, zowel begeleiders als stagiaires, gaven veel fijne tips en corrigeerden gelijk tijdens de massages, zodat... Dit weekend heb ik veel geleerd over de basis van een ontspanningsmassage. De begeleiding, zowel begeleiders als stagiaires, gaven veel fijne tips en corrigeerden gelijk tijdens de massages, zodat je altijd de goede houding aanhield. Hierdoor pakte je de juiste houdingen op. Daarnaast was de informatie helder en was er voldoende tijd om op elkaar te oefenen

Elaine Beek

Ik heb de Reiki 2 cursus gevolgd bij Anand opleidingen. De cursus werd gegeven door Raymond Besems. De cursusdag voelde als heel warmtevol. Het volgen van de cursus brengt me veel moois. Dank je... Ik heb de Reiki 2 cursus gevolgd bij Anand opleidingen. De cursus werd gegeven door Raymond Besems. De cursusdag voelde als heel warmtevol. Het volgen van de cursus brengt me veel moois. Dank je wel, Raymond.

Tanja Ursem

Ik heb de cursus Reiki 2 van Anand Opleidingen gevolgd. Het was een prettige opleidingsdag in een fijne en rustige ruimte. Mooi ook om te zien dat er zoveel cursisten zijn en die je ook inspireren... Ik heb de cursus Reiki 2 van Anand Opleidingen gevolgd. Het was een prettige opleidingsdag in een fijne en rustige ruimte. Mooi ook om te zien dat er zoveel cursisten zijn en die je ook inspireren om eventueel andere opleidingen te doen.