Reviews

9.3 / 10
90 beoordelingen
Schrijf beoordeling

100% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

90 Reviews

Miniportworld

6/10
(Bewerkt)

Uitstekende dienstverlening

Uw ervaring

Naar aanleiding van een kwaliteitsvraag heeft Amstelbeachflags zeer snel en adequaat gehandeld.


huisarts

8/10

Beachflag

Uw ervaring

Snelle afhandeling, wel verkeerd product geleverd maar hier is goede oplossing voor gekomen


Sjaak van Zinderen, van Houtum b.v.

8/10

Beoordeling 01

Uw ervaring

Beoordeling 01


rond consulting BV

10/10
(Bewerkt)

Coulance na niet leveren beachflags

Uw ervaring

Door een storing in het productieproces, bleek onze bestelling van 2 beachflags niet te zijn uitgevoerd.
Uiteraard waren wij zeer teleurgesteld en niet echt blij. Wel werd de financiële...
Door een storing in het productieproces, bleek onze bestelling van 2 beachflags niet te zijn uitgevoerd.
Uiteraard waren wij zeer teleurgesteld en niet echt blij. Wel werd de financiële afwikkeling diezelfde dag nog geregeld, wat netjes was.
Op een later tijdstip werd ik opnieuw door Amstel Beachflags benaderd. Zij vonden het erg vervelend dat het zo gelopen was en boden ons als coulance aan om de 2 beachflags als nog te leveren, maar dit keer kosteloos. Wij konden deze geste uiteraard zeer waarderen!


B. Wessels

10/10

Keurige levering!

Uw ervaring

Keurige levering!


GARAGE DE BACKER H&F

8/10

GOEDE EERSTE INDRUK

Uw ervaring

DEGELIJKE HULP BIJ HET ONTWERP


Helperkerk

10/10

Helperkerk, Levensveranderend

Uw ervaring

Ik ben erg tevreden over de service. Uitstekend meegedacht. Aanrader!


GLT - INTERLIFT

8/10

GLT Interlift

Uw ervaring

Snelle service, goede communicatie, kwaliteit van de "veters" zijn slecht maar de rest van de vlag oogt goed en ziet er nog degelijk uit.


Tesla Motors

8/10

Tesla Motors

Uw ervaring

Zeer goed service, zelfs buiten kantoor uren. De werknemers denken mee in oplossingen en willen net dat stapje extra zetten.


Nicholas Piël / Surfly

10/10

Uitstekende service!

Uw ervaring

We hadden een week van te voren 2 vlaggen besteld voor een voor ons belangrijk evenement. De vlaggen waren verstuurd via DHL maar door een interne fout aldaar ergens blijven liggen in een depot... We hadden een week van te voren 2 vlaggen besteld voor een voor ons belangrijk evenement. De vlaggen waren verstuurd via DHL maar door een interne fout aldaar ergens blijven liggen in een depot waardoor ze pas na ons evenement konden worden afgeleverd.

Amstelbeachflags heeft toen kordaat ingegrepen, de vlaggen opgehaald bij het DHL depot en persoonlijk afgeleverd. Kanjers zijn het!