Miniportworld

Uitstekende dienstverlening

Uw ervaring

Naar aanleiding van een kwaliteitsvraag heeft Amstelbeachflags zeer snel en adequaat gehandeld.

huisarts

Beachflag

Uw ervaring

Snelle afhandeling, wel verkeerd product geleverd maar hier is goede oplossing voor gekomen

Sjaak van Zinderen, van Houtum b.v.

Beoordeling 01

Beoordeling 01

rond consulting BV

Coulance na niet leveren beachflags

Uw ervaring

Door een storing in het productieproces, bleek onze bestelling van 2 beachflags niet te zijn uitgevoerd.
Uiteraard waren wij zeer teleurgesteld en niet echt blij. Wel werd de financiële afwikkeling diezelfde dag nog geregeld, wat netjes was.
Op een later tijdstip werd ik opnieuw door Amstel Beachflags benaderd. Zij vonden het erg vervelend dat het zo gelopen was en boden ons als coulance aan om de 2 beachflags als nog te leveren, maar dit keer kosteloos. Wij konden deze geste uiteraard zeer waarderen!

B. Wessels

DEGELIJKE HULP BIJ HET ONTWERP

Helperkerk

Helperkerk, Levensveranderend

Uw ervaring

Ik ben erg tevreden over de service. Uitstekend meegedacht. Aanrader!

GLT - INTERLIFT

GLT Interlift

Uw ervaring

Snelle service, goede communicatie, kwaliteit van de "veters" zijn slecht maar de rest van de vlag oogt goed en ziet er nog degelijk uit.

Tesla Motors

Tesla Motors

Uw ervaring

Zeer goed service, zelfs buiten kantoor uren. De werknemers denken mee in oplossingen en willen net dat stapje extra zetten.

Nicholas Piël / Surfly

Uitstekende service!

Uw ervaring

We hadden een week van te voren 2 vlaggen besteld voor een voor ons belangrijk evenement. De vlaggen waren verstuurd via DHL maar door een interne fout aldaar ergens blijven liggen in een depot... We hadden een week van te voren 2 vlaggen besteld voor een voor ons belangrijk evenement. De vlaggen waren verstuurd via DHL maar door een interne fout aldaar ergens blijven liggen in een depot waardoor ze pas na ons evenement konden worden afgeleverd.

Amstelbeachflags heeft toen kordaat ingegrepen, de vlaggen opgehaald bij het DHL depot en persoonlijk afgeleverd. Kanjers zijn het!