Arno

Top geregeld!

Super snel !

Beoordeling beachflags

Uw ervaring

Wij zijn erg blij met de geleverde Beachflags. Ook werd er goed mee gedacht met hoe wij het eruit wilde hebben zien en hoe dit op de vlaggen over zou komen. Hierdoor hebben wij duidelijke vlaggen... Wij zijn erg blij met de geleverde Beachflags. Ook werd er goed mee gedacht met hoe wij het eruit wilde hebben zien en hoe dit op de vlaggen over zou komen. Hierdoor hebben wij duidelijke vlaggen gekregen die zo dicht mogelijk bij onze huisstijl komen, maar tegelijkertijd ook duidelijk zijn.

Beachvlaggen bedrijfsuitje

Uw ervaring

prima, vanaf het eerste contact, snel geschakeld en zelfs sneller gehandeld dan intern werd opgepakt.

Uitstekend

Uw ervaring

Onzettend goede service, jullie hebben mij helemaal uit de brand geholpen.
Kwaliteit drukwerk ook perfect.

Gorkink Natuurlijk

Goede service, prettig zaken doen...

Uw ervaring

Bedrijf blijft klantvriendelijk ook al gaat het om een 'kleine' bestelling. Bij de aflevering is er wat misgegaan maar dat werd echt super opgelost!
Volgende keer weer bestellen.... ;-)

Verbeek en Bol v.o.f.

Cadeau voor klant!

Uw ervaring

Vriendelijk te woord gestaan en soepele afhandeling!

Tevreden!

Uw ervaring

Adequate actie op mijn bestelling qua meedenken. Met als resultaat mooie beachflags!

Yoena, Delft

Beachflag Yoena Delft

Uw ervaring

De snelle levering, klantvriendelijkheid en een zeer goed resultaat. Uitstekend materiaal!

J. Pronk

Snel contact, goede service, mooi materiaal.

Uw ervaring

Opvallend snelle en goede service. Onze krappe deadline werd mooi gehaald en er werd geen moment moeilijk over gedaan. Prima prijs-kwaliteit verhouding; zeer degelijk materiaal en eenvoudig te... Opvallend snelle en goede service. Onze krappe deadline werd mooi gehaald en er werd geen moment moeilijk over gedaan. Prima prijs-kwaliteit verhouding; zeer degelijk materiaal en eenvoudig te monteren. Wij zijn zeer tevreden!