Teun de jong

Advent s reis 2017

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Mooi gezellig leuk goed verzorgd
Prachtige boot goed personeel
1 minpunt verwarming in hut werkte niet goed.

G.G. Heikoop

super goed

Mevrouw L.H. Stoomrat-Deul

Adventreis Duitsland 2017

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Ik heb de reis als zeer prettig ervaren. De hut op het Rubensdek was mooi ruim voor twee personen, de bedden voor senioren iets te hoog en er ontbrak een steun of houvast aan het hoofdeinde (in... Ik heb de reis als zeer prettig ervaren. De hut op het Rubensdek was mooi ruim voor twee personen, de bedden voor senioren iets te hoog en er ontbrak een steun of houvast aan het hoofdeinde (in verband met het in of uit het bed stappen). Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt, lunch en avondeten viel goed in de smaak. Wel mag er bij het koffieuurtje gedacht worden aan suikervrije lekkernijen.

Verder zou er gratis Wifi ter beschikking moeten staan, wat tegenwoordig gebruikelijk is.

We hebben gebruik gemaakt van het 'Inscheeparrangement' hetgeen zeer goed is bevallen. Hopelijk blijft dit in de toekomst van kracht. Mooi dat de taxiritten voor rekening van Amicitia werden gebracht, waarvoor mijn dank.

G.P. Kastelein

Boot Rijnreis

buitengewoon goed

H.A.Otte

Advent reis 2017

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

een prachtige reis. Genoten van het zingen in de kerken, het zingen, fluiten en orgelspel, de meditatie, prachtig.
Ook de kerkdienst op zondag, daar heb ik veel aan gehad, mede door ds. Mark...
Ook de kerkdienst op zondag, daar heb ik veel aan gehad, mede door ds. Mark van Pelt. Het eten, de cabine, de boot,
alles was prima en goed verzorgd.

L.K. Beuckens

Adventsreis van 29 november t/m 4 december 2017

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Uitstekend, alles tot in de puntjes geregeld!

P.Hesselberth-Korevaar

Adventreis van 29 nov t/m 4 dec naar Duitsland varend over de Rijn

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Schitterend. Heel erg goed georganiseerd. In alle rust en zonder stress wordt alles tot in de puntjes geregeld. Heel vriendelijk en professioneel. Een aanrader. Heb enorm van deze reis genoten. Kijk... Schitterend. Heel erg goed georganiseerd. In alle rust en zonder stress wordt alles tot in de puntjes geregeld. Heel vriendelijk en professioneel. Een aanrader. Heb enorm van deze reis genoten. Kijk alweer uit naar de volgende.

Arjan Breukhoven

Adventsreis 29 nov tot en met 4 december

Super georganiseerd

Teus Dorresteijn

Adventreis 29 nov - 4 dec

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Uitstekend verzorgd, hoge kwaliteit, prima balans tussen concerten en vrije tijd.