Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

PGJ Verweij

Installatie en reiniging goed en snel uitgevoerd.

Installatie: keurig, op tijd en binnen de afgesproken 2uur

mijn info kwam van een eerdere klant van jullie en niet ven de website. Meer aan de weg timmeren...?

Pascal Post

Veel te veel betaald voor de uitgevoerde werkzaamheden

Snelheid met inplannen afspraak

Monteur is in 50 min klaar. (Na koffie en uitleg maar 20 minuten werk) Weigert een groot onderhoud te doen. En stuurt er naartoe om het systeem te vervangen.
Enkel de 3 aanzuig ventielen zijn...
Enkel de 3 aanzuig ventielen zijn gereinigd maar de 5 toevoer heeft hij niet gereinigd.
Wat volgens de website wel inbegrepen was. Hoor graag hoe we dit oplossen
Met vriendelijke groeten
Pascal post

Reactie Alpha Ventilatie:

Goedendag,
Goedendag,
Dank voor uw feedback. Een gemiddelde WTW unit gaat 15 jaar mee (bij goed onderhoud). Er was sprake van achterstallig onderhoud waarbij de kans groot is dat de WTW unit het volledig zal begeven wanneer deze onderhouden wordt. Het advies is dan inderdaad om te vervangen aangezien onderhoud geen zin meer heeft. Op onze website staat duidelijk vermeld dat er bij de door u gekozen dienst enkel de afvoerende kanalen gereinigd worden.

Prettig

Vakkundig en vriendelijk

Heb ik niet

Fam.Worm

Snelle en goede service

Vriendelijkheid en kundigheid monteur

Geen van beide

A. Tolman

Vlotte communicatie, nette vriendelijke monteur.

Accuraat en betrouwbaar

Geen; zo zo door

C.M. La Grouw

Afspraak met monteur op 6 juli jl. Goed telefonisch contact over veranderen tijdstip afspraak.

Op nader afgesproken tijdstip aanwezig aan huis.

Herstel van installatie had telefonisch afgehandeld kunnen worden als een ervaren monteur telefonisch mijn klachten had aangehoord.

Ik ben erg tevreden, alles is volgens afspraak verlopen. De monteur belde netjes van tevoren om te laten weten hoe laat hij er zou zijn. Hij heeft de ventilatie vervangen en de kanalen gereinigd en... Ik ben erg tevreden, alles is volgens afspraak verlopen. De monteur belde netjes van tevoren om te laten weten hoe laat hij er zou zijn. Hij heeft de ventilatie vervangen en de kanalen gereinigd en alles functioneert goed.

Erg duidelijke en snelle communicatie via website en chat

Installatie van

Reageren

Vooral zo door gaan

A. Klink

Ik ga dit bedrijf niet aanbevelen bij anderen. De offerte wordt opgesteld nav foto's die je toestuurt. Maar op de dag van de afspraak wordt je geconfronteerd met extra kosten vanwege "moeilijk... Ik ga dit bedrijf niet aanbevelen bij anderen. De offerte wordt opgesteld nav foto's die je toestuurt. Maar op de dag van de afspraak wordt je geconfronteerd met extra kosten vanwege "moeilijk bereikbare" werkplek. Kan het werk toch niet worden uitgevoerd dan betaal je voorrijkosten. Dit lijkt op een verkapte manier van geld verdienen.

Bij het aannemen van een opdracht graag meer duidelijkheid over wat je kunt verwachten. Zijn de toegestuurde foto's niet duidelijk? Vraag dan om meer informatie.

Mw.Simson

Ik vond fijn dat hij vooraf belde dat hij onderweg was en was ook op tijd.

Was snel en vakkundig geplaatst.

Tip:
Graag de oude ventilatie box laten zien.