niels

Dick van Allround DJ Service heeft gedraaid op ons bruiloftsfeest in het Zalmhuis. Hij wist onze muziekwensen te vertalen naar een super leuk feest! Het was top!

bart

DJ Dick heeft bijgedragen aan een mooie feestavond als afsluiting van onze bruiloft. De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan met een goede afwisseling tussen diverse muziekgenres.

Ghislaine

Bedankt voor deze geweldige ervaring!

yenne

Allround DJ Service weet het enthousiasme goed over te brengen op de gasten. Het maakte dat mijn 50e verjaardag, een knallend feest werd. Ze draaien werkelijk alles en verzoekjes waren geen... Allround DJ Service weet het enthousiasme goed over te brengen op de gasten. Het maakte dat mijn 50e verjaardag, een knallend feest werd. Ze draaien werkelijk alles en verzoekjes waren geen probleem.

giovanni

Laatst een fantastisch feest gehad met Allround DJ Service. Aanvraag werd snel opgevolgd en de jongens weten hoe ze een feestje kunnen bouwen.

jeroen

Erg leuke dj die goed inspeelde op de wensen. Hij kwam ook netjes tussendoor vragen of alles naar wens was. Top!

Als organisatie voor een studentengala waren we opzoek naar een DJ voor een studentengala. Via internet hebben we Allround DJ Service gevonden. Mooie presentatie en goede prijzen zijn voor ons de... Als organisatie voor een studentengala waren we opzoek naar een DJ voor een studentengala. Via internet hebben we Allround DJ Service gevonden. Mooie presentatie en goede prijzen zijn voor ons de redenen geweest om hun in te schakelen. In een daaropvolgend telefonisch gesprek heeft de DJ onze wensen besproken en het contact was verder fantastisch. Op de avond zelf heeft het bedrijf een fantastische booth opgebouwd. Toen het gala eenmaal begon, hebben de heren er echt een feestje van gemaakt. De organisatie ontvingen in het bijzonder complimenten over de muziek. We zijn ontzettend blij met onze keuze voor deze DJ's. Bij een volgend feest schakelen we zeker weer deze heren in!

Persoonlijk en direct contact met de DJ, mooie presentatie op website/brochure, goede muziek voor een studentenfeest, fantastische dienst in verhouding tot de prijs.

Probeer iets meer van de verzoeknummers te verwerken.