1907 beoordelingen

Niek Riem

Zeer goed

Ruim assortiment, snel geleverd

OG Holtuin

Goed na een paar mindere momenten kreeg nml een pakket met houdbaarheidsdatum datum uit 2022 toen ik daar over klaagde werd er mij direct een ander pakket toe gestuurd met een datum van Januari dit... Goed na een paar mindere momenten kreeg nml een pakket met houdbaarheidsdatum datum uit 2022 toen ik daar over klaagde werd er mij direct een ander pakket toe gestuurd met een datum van Januari dit jaar.
Dus prima service.

Goede service bij klachten

Jerry Sargentini

Mooi website, goede reviews, snelle en betrouwbare levering. Deden maar meer shops zo hun best.

Voldoende voorraad, snelle levering, prijs/kwaliteit perfect

Linda Wouters

Snel

Jan

J. Heutinck

Aangezien mijn eerste bestelling niet goed verliep ( verkeerd artikel gestuurd: de ER-200 ipv de ER-300) kan ik nu nog niet reageren. De foutafhandeling ( oplossing aangedragen via de telefoon) is... Aangezien mijn eerste bestelling niet goed verliep ( verkeerd artikel gestuurd: de ER-200 ipv de ER-300) kan ik nu nog niet reageren. De foutafhandeling ( oplossing aangedragen via de telefoon) is netjes. Ik stuur het foute artikel terug en per omgaande zou het goede artikel verstuurd worden. Hier wacht ik nog op!

Tot nog toe netjes behandeld.

Https://www.divinita-we.com

Elke bestelling verliep naar wens en de communicatie eveneens.

Communicatie en eerlijk

Henk Abbes

In algemene zin: positief

Vlotte levering.
Goede en prettige communicatie.
Goede en snelle service en nazorg.

W Meuter

Prima website, vlotte levering,