Allclean

Uitstraling medewerkers
Prijs- en kwaliteitsverhouding
7.6/10

Van Ginkel tuinspecialisten

Prima, fijne mensen die het werk uitvoeren

Ga zo door

Reactie Allclean:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve beoordeling te plaatsen over
All Clean, wij vinden het belangrijk om bij te dragen aan een prettige werkomgeving en daarom is het goed om te horen dat dit ook zo door de klant wordt ervaren.

Sybrandy BV

Reactie Allclean:

Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen,
fijn dat u onze diensten als positief ervaart.

Liam

Helaas, het werk is niet correct gedaan. Mijn huurder heeft voor de verplichte schoonmaak dit bedrijf ingehuurd. Echter moeten wij constateren dat dit werk niet volledig is gedaan. Ramen waren niet... Helaas, het werk is niet correct gedaan. Mijn huurder heeft voor de verplichte schoonmaak dit bedrijf ingehuurd. Echter moeten wij constateren dat dit werk niet volledig is gedaan. Ramen waren niet gelapt terwijl dit wel in de overeenkomst stond, de douchedeur die niet kalkvrij zou kunnen terwijl wij dit zelf wel voor mekaar kregen, onder de bedden/bank is niet schoon gemaak er lagen hopen stof en zelfs gebruikte oordopjes.
Na constatering bellen wij twee keer en word er niet naar mijn klacht geluisterd. Wij raden dit bedrijf absoluut niet aan.

Opmerkingen

Slecht werk en vervolgens slecht te woord gestaan.

Beste heer Rolston,
de opdracht is door de huurder van de woning aan All Clean gegund en de werkzaamheden
zijn uitgevoerd zoals met de huurder is afgesproken.
De werkzaamheden zijn na...
Beste heer Rolston,
zijn uitgevoerd zoals met de huurder is afgesproken.
De werkzaamheden zijn na uitvoering door de meewerkend voorman aan u opgeleverd
en na uw goedkeuring netjes, namens uw huurder, door u betaald.
Het is niet billijk dat u drie weken later contact opneemt omdat u achteraf gezien niet tevreden bent
met het resultaat. Wij hebben telefonisch contact gehad en zijn samen tot de conclusie gekomen
dat het toch niet zo zwart/wit is zoals u aangeeft.

Everest Notariaat

Wij zijn zeer tevreden met All Clean

geen opmerkingen

Reactie Allclean:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. All Clean wil altijd de gewenste kwaliteit bieden die de opdrachtgever vraagt, goed om te horen dat u dit ook zo ervaart.

Kalliste Woningbouwontwikkeling

Goede schoonmaak en fijne communicatie.

Geen opmerkingen.

Reactie Allclean:

Beste Kalliste Woningbouwontwikkeling, hartelijk dank voor uw enthousiaste review.
All Clean streeft naar een snelle communicatie, dit kan door korte lijnen en teamwork waardoor wij snel kunnen inspelen op veranderde omstandigheden. Onze medewerkers zijn vakkundig, gemotiveerd en denken graag mee, het is altijd fijn om te zien dat dit in een positieve review wordt bevestigd.

Bob

Matige schoonmaakprestatie na hoge beloftes

Opmerkingen

Voor de oplevering van onze woning hebben we een verhuisschoonmaak geboekt. We hebben voor deze partij gekozen vanwege de belofte die werd gedaan: "Als wij het niet schoon krijgen, dan krijgt... Voor de oplevering van onze woning hebben we een verhuisschoonmaak geboekt. We hebben voor deze partij gekozen vanwege de belofte die werd gedaan: "Als wij het niet schoon krijgen, dan krijgt niemand het schoon". Deze belofte blijkt een loze belofte te zijn.

De woning bevatte op de deurposten vieze vlekken van oude verf/stuc. Na afloop bleek dit er niet af te zijn gekomen. Na een poging met een oude theedoek, wat water en stevig boenen kreeg ik het er zo vanaf.

Ik heb het bedrijf hierover benaderd. De reden die de bedrijfsleider gaf: Ze werken niet met krabmesjes en hard boenen kan ik niet van m'n medewerkers verlangen.

Kortom, het bedrijf doet hetzelfde als een normale schoonmaker die voor veel minder per uur betaalt wordt.

Eindoordeel is 2 sterren, dit is 1 ster meer op basis van bovenstaande review. Dit omdat de ramen netjes zijn schoongemaakt.

Beste heer Breijs,
Beste heer Breijs,
wij vinden het vervelend dat de kozijnen niet naar uw tevredenheid zijn schoongemaakt. Het risico bij het verwijderen van de vlekken/verf van aluminium kozijnen is dat er schade (krassen bij het gebruik van een krabbertje) of uitbreiding van de vlekken kan ontstaan (aluminium kan worden aangetast), dit heeft de medewerker bij oplevering ook aan u doorgegeven.
Gelukkig was u bij de oplevering wel tevreden over het eindresultaat van alle overige werkzaamheden. Wij nemen uw opmerking ter harte en trekken hier lering uit.

Reddelijk goed

nieuwe stofzuiger nodig

Wel een goede ervaring. Kan iets beter qua werkzaamheden en de grondigheid ervan.

Opmerkingen

Eerder wel problemen gehad/ miscommunicaties Zoals werkzaamheden die niet of slecht uitgevoerd worden. Maar klachten worden altijd netjes opgepakt en gecorrigeerd.

DQG Van Ginkeltuinspecialisten

Aardige mensen, prima werk

Joep van den Biggelaar / the real gym

Al meer dan 10 jaar werken we met volle tevredenheid met All Clean.

Opmerkingen

All Clean denkt met ons mee over periodieke reiniging en laat daarmee haar professionaliteit zien.