Allclean

7.6/10

Bas

Wederom goede service

Opmerkingen

Zeer professioneel schoon gemaakt. Keuken weer als nieuw

Reactie Allclean:

All Clean wilt haar kwaliteitsniveau hoog en vast houden om de diensten te leveren naar de verwachtingen van onze opdrachtgevers, bedankt dat u de moeite heeft genomen dit door middel van dit mooie... All Clean wilt haar kwaliteitsniveau hoog en vast houden om de diensten te leveren naar de verwachtingen van onze opdrachtgevers, bedankt dat u de moeite heeft genomen dit door middel van dit mooie review te bevestigen

Common Eye

Tevreden, jullie doen het prima en staan open voor overleg.

Opmerkingen

kunnen jullie misschien betere kwaliteit vuilniszakken gebruiken, de huidige zijn zo dun en scheuren steeds kapot.

Reactie Allclean:

Een tevreden opdrachtgever is ons veel waard, fijn dat u onze diensten als tevreden waardeert en bedankt voor uw opmerking betreft de kwaliteit van de vuilniszakken, ik zal
dit direct met onze...
dit direct met onze inkoper opnemen en laten onderzoeken

de Bruin

Goede communicatie, vriendelijke medewerkers en uitstekend resultaat.

Opmerkingen

Na de oplevering van onze nieuwe woning hebben wij een hele positieve ervaring met Allclean B.V. Zeer heldere communicatie en erg vriendelijke medewerkers. Vanaf het moment van aanvragen van de... Na de oplevering van onze nieuwe woning hebben wij een hele positieve ervaring met Allclean B.V. Zeer heldere communicatie en erg vriendelijke medewerkers. Vanaf het moment van aanvragen van de offerte tot de eindinspectie van onze woning een heel prettig gevoel bij Allclean. Dit allemaal samen maakt Allclean voor ons een 10 uit 10 en kunnen wij iedereen aanraden om met Allclean in zee te gaan!

Reactie Allclean:

All Clean is continu bezig om de klanttevredenheid te verhogen dat dit dan ook zo wordt ervaren is een mooi compliment, hartelijk dank hiervoor.

L

De schoonmaakwerkzaamheden die bij ons verricht zijn zijn heel goed uitgevoerd met een hele goede service, hele vriendelijke medewerkers en een goede nazorg.

N.V.T

Reactie Allclean:

Bedankt voor de positieve feedback, ik zal de complimenten doorgeven aan onze medewerkers.

de Jong

Uitstekend

Opmerkingen

Zo fijn om nieuwe en oude woning professioneel te laten schoonmaken!

Reactie Allclean:

Hartelijk dank voor uw tijd en moeite voor het plaatsen van uw review, All Clean is gespecialiseerd in het opleveren van woningen en snappen als geen ander dat een frisse schone start een goed begin... Hartelijk dank voor uw tijd en moeite voor het plaatsen van uw review, All Clean is gespecialiseerd in het opleveren van woningen en snappen als geen ander dat een frisse schone start een goed begin is, wij wensen u veel woonplezier in de nieuwe woning!

Chu

Matig, veel dingen niet schoongemaakt die wel geïncludeerd waren in de offerte (plakkerige viezigheid nog steeds in keukenkast, viezigheid in vaatwasmachine, oven is helemaal niet schoner; er was... Matig, veel dingen niet schoongemaakt die wel geïncludeerd waren in de offerte (plakkerige viezigheid nog steeds in keukenkast, viezigheid in vaatwasmachine, oven is helemaal niet schoner; er was nauwelijks kalk in de badkamer maar vooralsnog de minimale kalk die er zat zit er nog steeds, luxaflex in badkamer nog vol stof etc, vloer niet heel veel schoner).

Wij vinden het bijzonder vervelend dat uw ervaring met All Clean niet is gegaan
Wij vinden het bijzonder vervelend dat uw ervaring met All Clean niet is gegaan
zoals u dat heeft gewenst. Wanneer de werkzaamheden zijn afgerond wordt dit altijd door onze voorman opgeleverd, bij deze eindronde kan dan nog worden aangegeven waar u eventueel niet geheel tevreden over bent zodat dit alsnog per direct kan worden opgelost. Wat jammer dat uw echtgenoot toen niet de punten heeft aangegeven
die u heeft genoemd, hierdoor hebben wij dit niet alsnog voor u kunnen oplossen.
Er waren wel een aantal dingen genoemd zoals verbrandresten in de oven en kalk wat zich heeft ingevreten wat wij niet hebben kunnen verwijderen ondanks
het langdurig laten inwerken van professionele producten en inzet van onze medewerkers.
Wij willen u bedanken voor uw feedback en zullen hier lering uit trekken zodat bij een volgende oplevering voor de klant duidelijk is dat sommige dingen wel schoon worden maar vlekken/kalk niet altijd verwijderd kunnen worden als dit er in de loop van jaren is ingesleten.

de Klein

Goede ervaring, goede schoonmaak, houding zich aan afspraken, snelle communicatie.

Reactie Allclean:

Fijn dat u de schoonmaak als goed ervaart en dank dat u de tijd heeft genomen om een positieve beoordeling achter te laten. Goede communicatie voorkomt fouten in een organisatie en schept... Fijn dat u de schoonmaak als goed ervaart en dank dat u de tijd heeft genomen om een positieve beoordeling achter te laten. Goede communicatie voorkomt fouten in een organisatie en schept duidelijkheid en vormt een belangrijke factor binnen de bedrijfsvoering van All Clean. Door korte lijnen in de communicatie bij All Clean komt u bij eventuele opmerkingen direct in contact met de juiste persoon, fijn wanneer dit ook door de opdrachtgever als zodanig wordt ervaren.

flexcentraal

Goed, na een paar maanden heb ik eigenlijk steeds goede ervaringen. ALs er dan toch iets mis is (zelden) wordt het goed en snel opgepakt.

Opmerkingen

kan de uitstraling van de medewerkers niet goed beoordelen, men komt langs als ik nog niet open ben.

Reactie Allclean:

Bedankt voor uw positieve feedback, All Clean vindt continuïteit in het leveren van kwaliteit belangrijk, fijn om dit ook van de opdrachtgever bevestigd te krijgen.

De Pixelaar

Heel goed

Alles gaat goed

Reactie Allclean:

Het is voor All Clean altijd waardevol om de mening van een opdrachtgever te krijgen, wij willen u daarom hartelijk danken voor uw enthousiaste review.

Fien Adviesgroep RSB

Prima,

Goed verantwoordelijk personeel!

Reactie Allclean:

Hartelijk dank voor uw enthousiaste review, wat fijn dat onze medewerkers de aandacht en de waardering van u krijgen die zij verdienen, wij zullen uw positieve feedback met onze medewerkers delen.