Allclean

Geleverde werkzaamheden/diensten
Uitstraling medewerkers
Prijs- en kwaliteitsverhouding

Bob

Matige schoonmaakprestatie na hoge beloftes

Opmerkingen

Voor de oplevering van onze woning hebben we een verhuisschoonmaak geboekt. We hebben voor deze partij gekozen vanwege de belofte die werd gedaan: "Als wij het niet schoon krijgen, dan krijgt niemand het schoon". Deze belofte blijkt een loze belofte te zijn.

De woning bevatte op de deurposten vieze vlekken van oude verf/stuc. Na afloop bleek dit er niet af te zijn gekomen. Na een poging met een oude theedoek, wat water en stevig boenen kreeg ik het er zo vanaf.

Ik heb het bedrijf hierover benaderd. De reden die de bedrijfsleider gaf: Ze werken niet met krabmesjes en hard boenen kan ik niet van m'n medewerkers verlangen.

Kortom, het bedrijf doet hetzelfde als een normale schoonmaker die voor veel minder per uur betaalt wordt.

Eindoordeel is 2 sterren, dit is 1 ster meer op basis van bovenstaande review. Dit omdat de ramen netjes zijn schoongemaakt.

Reactie Allclean:

Beste heer Breijs,
wij vinden het vervelend dat de kozijnen niet naar uw tevredenheid zijn schoongemaakt. Het risico bij het verwijderen van de vlekken/verf van aluminium kozijnen is dat er schade (krassen bij het gebruik van een krabbertje) of uitbreiding van de vlekken kan ontstaan (aluminium kan worden aangetast), dit heeft de medewerker bij oplevering ook aan u doorgegeven.
Gelukkig was u bij de oplevering wel tevreden over het eindresultaat van alle overige werkzaamheden. Wij nemen uw opmerking ter harte en trekken hier lering uit.

Score voor Allclean: 2/5
Verhuisschoonmaak