Allclean

Uitstraling medewerkers
Prijs- en kwaliteitsverhouding
7.6/10

Boonzaaijer & Merkus Accountants

Er wordt redelijk oké schoongemaakt, alleen soms doen de schoonmakers dingen die niet handig zijn, zoals papier in een plasticzak stoppen en dan in de papierbak gooien. Dat is niet de bedoeling.... Er wordt redelijk oké schoongemaakt, alleen soms doen de schoonmakers dingen die niet handig zijn, zoals papier in een plasticzak stoppen en dan in de papierbak gooien. Dat is niet de bedoeling. Soms gaan er dingen mis als er iets op kantoor verandert, zoals toen we begonnen met plastic scheiden en de schoonmakers het afval in een verkeerde container gooiden. Dat gaat nu gelukkig meestal goed. Soms worden bureaus niet goed schoongemaakt.

Cordent B.V.

Zeer net en correct bedrijf denkt graag mee in oplossingen en probeert altijd de wensen van de klant op de eerste plaats te zetten.

Sunbeam BV

De twee heren die tweemaal per week bij ons schoonmaken leveren prima werk. Ze zijn altijd bereid om een keer iets te verplaatsen of iets extra te doen als je het vraagt. Als we ze feedback geven... De twee heren die tweemaal per week bij ons schoonmaken leveren prima werk. Ze zijn altijd bereid om een keer iets te verplaatsen of iets extra te doen als je het vraagt. Als we ze feedback geven dan pakken ze dit direct op. Vriendelijke uitstraling. Wij zijn tevreden.

De glazenwasser die onlangs de ramen heeft gedaan was ook vriendelijk en vakkundig, heeft goed werk geleverd.

Henk Den Haan

Levert niet aan particulier, terwijl op website wél belooft word. Vloer schrobben kan niet.

met vriendelijke groet,
WA Hoeve Den Dolder.
www.handelshuis.eu

Reactie Allclean:

Helaas heeft All Clean niet aan u de gewenste diensten kunnen leveren, gezien
Helaas heeft All Clean niet aan u de gewenste diensten kunnen leveren, gezien
de ernst van de vervuiling, waardoor het niet verantwoordelijk zou zijn om onze medewerkers de werkzaamheden uit te laten voeren. Wij hopen dat u alsnog een juiste partij heeft kunt vinden.

Koelplan Soesterberg

Schoonmaak redelijk... wordt niet tussen 2 schermen schoongemaakt, dus waar je er wel bij kunt. Nu afgelopen vrijdag alles weggehaald, bureaulegger e.d. en daardoor nu wel schoongemaakt.

Opmerkingen

bij offerte NVT pakt het niet..

Flowrestulting

Opmerkingen

De medewerkers van all-clean alsmede de rayonleider Murad geven aan dat vingertasten niet altijd verwijderd kunnen worden en dat het vrij lastig is. Ook de randen bij de trapleuning, plinten en hoge... De medewerkers van all-clean alsmede de rayonleider Murad geven aan dat vingertasten niet altijd verwijderd kunnen worden en dat het vrij lastig is. Ook de randen bij de trapleuning, plinten en hoge kasten worden niet goed bijgehouden. als we langs de trap lopen zit er veel stof bij de leuning. Ik ben van mening dat als dit bijgehouden wordt, er geen stof laag zit. Ook de toiletten op de verdiepingen verdienen wat aandacht ivm kalkaanslag/

Kat

Ons huis is na een verbouwing gepoetst. Volgens afspraak zijn de werkzaamheden verricht. Prettig personeel

Nederlands Slaap Instituut

Betrouwbaar, snel in reageren.
Contact met Poolse schoonmaker wel moeizaam vanwege taalbarrière.

Zeer goede ervaring. Snelle, harde werkers. En heel vriendelijk.