Allclean

Uitstraling medewerkers
Prijs- en kwaliteitsverhouding
7.6/10

Anita

Ik verwacht meer van een professioneel schoonmaakbedrijf. Zo waren o.a. de prullenbakken niet geleegd, de binnenkant van de oven/magnetron waren niet schoongemaakt en ik zag nog op diverse plekken... Ik verwacht meer van een professioneel schoonmaakbedrijf. Zo waren o.a. de prullenbakken niet geleegd, de binnenkant van de oven/magnetron waren niet schoongemaakt en ik zag nog op diverse plekken stoflaagjes toen ik in de kasten keek. Als ik een "gewone" schoonmaker (tegen een veel lager tarief!) had ingehuurd, dan zou ik nog een beter resultaat hebben gehad. Uitermate teleurstellend.

Reactie Allclean:

Onze bedrijfsleider heeft inmiddels contact opgenomen met mevrouw over haar reactie wat mevrouw overigens niet eerder rechtstreeks bij ons heeft gemeld. Dit betrof een schoonmaak na verbouwing (veel... Onze bedrijfsleider heeft inmiddels contact opgenomen met mevrouw over haar reactie wat mevrouw overigens niet eerder rechtstreeks bij ons heeft gemeld. Dit betrof een schoonmaak na verbouwing (veel bouwstof) en mevrouw heeft de stof in de kastjes 2 dagen later geconstateerd. Het is helaas nu eenmaal zo dat bouwstof vaak enige weken na verbouwing neer blijft komen. De prullenbak was inderdaad gemist door onze medewerker. De bedrijfsleider en mevrouw hebben het één en ander besproken en zijn er gelukkig uitgekomen.

Goed, lieve mensen die doen wat er gedaan moet worden. Altijd uiterst beleefd.

Opmerkingen

Af en toe mag er iets meer aandacht gegeven worden aan de werkzaamheden met iets mer oog voor detail.

Inloophuis Schothorst

Pand is uitstekend schoongemaakt. Beide heren die dat voor ons gedaan hadden waren zeer correct en uitermate vriendelijk. Zou u bedrijf zonder meer bij anderen aanbevelen.

Gezondheidscentrum De Brug

Ervaring is prima, al ruim 10 jaar

ben tevreden

Aart van de Glind

Ik ben zeer tevreden over All Clean. Ze proberen altijd mee te denken en zoeken voor zover mogelijk naar een oplossing.

Nicole

Toevallig hebben wij voor het eerst (nu een aantal weken) een minder positieve ervaring met de huidige schoonmakers. We hebben niet schone bureau's en erg veel last van stof (op vensterbanken,... Toevallig hebben wij voor het eerst (nu een aantal weken) een minder positieve ervaring met de huidige schoonmakers. We hebben niet schone bureau's en erg veel last van stof (op vensterbanken, kasten etc)
De manier waarop dit weer opgepakt is wordt is heel positief. Ik heb er dan ook vertrouwen in dat in de toekomst ik betere cijfers kan geven.

Sticky Studios

Flexibel, meedenkend en prettig.

Opmerkingen

we vinden het wel raar (en vervelend) dat we steeds nieuwe schoonmakers hebben. dan gaat er iemand met vakantie en die lijkt nooit meer terug te komen. ik zou graag een vaste kracht willen hebben.

Cooster coaching accountants

Ervaringen zijn matig. Vaak moeten we vragen om dingen te doen terwijl deze naar onze mening onder de normale werkzaamheden vallen.

the real gym

Alles gaat z'n gangetje. Het is zo als het is. Eens in de zoveel tijd moeten we een opmerking maken wanneer de kwaliteit op een bepaald onderdeel inzakt. Weinig tot geen innovatie, actief beleid of... Alles gaat z'n gangetje. Het is zo als het is. Eens in de zoveel tijd moeten we een opmerking maken wanneer de kwaliteit op een bepaald onderdeel inzakt. Weinig tot geen innovatie, actief beleid of meedenken hoe we het beter, sneller en efficiënter zouden kunnen doen.

Opmerkingen

We werken al 9 jaar met All Clean. Het valt mij op dat er geen innovatie is in schoonmaakmiddelen, wijze van schoonmaken en de gebruikte materialen. In onze andere vestigingen zie ik dat bij andere... We werken al 9 jaar met All Clean. Het valt mij op dat er geen innovatie is in schoonmaakmiddelen, wijze van schoonmaken en de gebruikte materialen. In onze andere vestigingen zie ik dat bij andere schoonmaakbedrijven wel.
Er wordt bijvoorbeeld nog steeds gebruik gemaakt van een (ouderwetse) mop.

Reactie Allclean:

Onze bedrijfsleider heeft met de manager van meerdere vestigingen gesproken en kwamen tot de conclusie dat we gebruik maken van hun eigen schoonmaakmiddelen en dat was bij hem niet bekend. Innovatie... Onze bedrijfsleider heeft met de manager van meerdere vestigingen gesproken en kwamen tot de conclusie dat we gebruik maken van hun eigen schoonmaakmiddelen en dat was bij hem niet bekend. Innovatie is bij The Real Gym niet echt mogelijk, omdat we alleen de vloeren schoonmaken en dagelijks onder de apparaten moeten stofzuigen. Andere techhnieken zoals Smart cleaning zijn hierdoor bij deze specifieke vestiging niet mogelijk. Vervolgafspraak is ondertussen gemaakt met onze rayonmanager.

Tandinzicht

Goede service

Opmerkingen

wat ik vreemd vond in het laatste contact is dat ik een te lage prijs hebt betaald voor een container. Dit kwam aan het licht toen ik een grotere container wenste. Ook de marge die All Clean... wat ik vreemd vond in het laatste contact is dat ik een te lage prijs hebt betaald voor een container. Dit kwam aan het licht toen ik een grotere container wenste. Ook de marge die All Clean berekend voor de bemiddeling was ik mij niet bewust van. Nu is het recht getrokken maar het voelt niet goed. Verder ben ik zeer tevreden.