Vercoma Communicatie Systemen B.V.

Uitstekende dienstverlening

Tom / WM

Profit 1 update is dramatisch, veel trager, ruim dubbel zoveel klik nodig voor de zelfde handelingen, favorieten niet meer aan zijkant? hoe noemen jullie dit efficiënte software? De vorige versie... Profit 1 update is dramatisch, veel trager, ruim dubbel zoveel klik nodig voor de zelfde handelingen, favorieten niet meer aan zijkant? hoe noemen jullie dit efficiënte software? De vorige versie kwam uit de vorige eeuw maar die werkte sneller en was overzichtelijker

Reactie AFAS Software:

Beste Tom,
Beste Tom,
Het spijt me te horen dat je te maken hebt met frustraties en zorgen omtrent de software. We zijn ons bewust van diverse problemen die momenteel invloed hebben op de ervaring van een aantal van onze klanten met de nieuwe interface. Dat dit impact heeft op jullie dagelijkse werkzaamheden is natuurlijk heel vervelend.
Wij willen benadrukken dat ons team volop in actie is om de bestaande vraagstukken zo spoedig mogelijk te adresseren. Zo hebben we afgelopen maandag een grote patch uitgerold die meerdere issues heeft verholpen. Daarnaast zijn we al bezig met de voorbereiding van een volgende patch, die we verwachten later deze week live te kunnen zetten.
Als je specifieke problemen tegenkomt, zou het ons enorm helpen als je een incident zou willen insturen. Ik besef dat dit wat van je tijd vraagt, maar dit is voor ons cruciaal om snel feedback te krijgen en de situatie efficiënt aan te pakken.

Kwadraatbouw

Het is allemaal erg gelikt, en next level. Het gaat misschien wel iets voorbij aan de echte wereld, en ik zie het meer als een Surrealistische Wereld. ( of misschien ben ik meer van 2 voeten in de... Het is allemaal erg gelikt, en next level. Het gaat misschien wel iets voorbij aan de echte wereld, en ik zie het meer als een Surrealistische Wereld. ( of misschien ben ik meer van 2 voeten in de klei )

Petra Slagt/Amstelwijs

Top

Evangelische Omroep

Perfect geregeld bij Afas

Happy Holding

Ze hebben een update gedaan naar Profit 1. Mensen stel dat zolang mogelijk uit want het is een ramp. Er is totaal niet nagedacht over plekken, juiste weergave en aantal kliks. Dat neemt enorm toe en... Ze hebben een update gedaan naar Profit 1. Mensen stel dat zolang mogelijk uit want het is een ramp. Er is totaal niet nagedacht over plekken, juiste weergave en aantal kliks. Dat neemt enorm toe en de problemen zijn enorm. Alles wordt een request voor de toekomst en het regent problemen. Wat een slechte manier van introduceren nieuwe software.

We zijn uren extra kwijt, kunnen geen pakbonneren meer fatsoenlijk draaien, geen serienummers reserveren, tab toetsen werken niet zoals verwacht, functietoetsen werken niet meer etc etc etc.

alles wordt afgeschoven en wordt nog lange niet opgelost

Brinkhof/Koninklijke Vezet

Goed!

Vitus Zuid

Goede dienstverlening en prettig werken met AFAS