Eurosan Bv

Het product was erg goed ook al lang aan gewend natuurlijk. Nu grote update en er zijn voor ons geen verbeteringen alleen verminderingen, dit zal hopelijk wel verbeteren maar wij zijn nu al een week... Het product was erg goed ook al lang aan gewend natuurlijk. Nu grote update en er zijn voor ons geen verbeteringen alleen verminderingen, dit zal hopelijk wel verbeteren maar wij zijn nu al een week aan het klooien met de software. Dit kan toch niet de bedoeling zijn dat je zoveel bedrijven in de problemen brengt. daarbij. het is ook niet voor niks en dat geeft niet als het maar goed is. Het probleem is ook dat je niet zo maar overstapt naar iets anders want alles hangt hiermee samen. Oplossing , ga alstublieft weer terug naar vorige profit en zorg dan dat het nieuwe goed draait voor je het door duwt . Tip. zorg dat we in 2 systemen kunnen werken en je er aan kan wennen en oplossingen kan geven.

2B Finance

Was over accountancy lite heel tevreden. Vind het jammer dat dit er niet meer is. Kan nog geen echt oordeel geven over profit 1 en SB+. De overgang vind ik niet echt prettig. Met accountacy lite had... Was over accountancy lite heel tevreden. Vind het jammer dat dit er niet meer is. Kan nog geen echt oordeel geven over profit 1 en SB+. De overgang vind ik niet echt prettig. Met accountacy lite had ik jullie zeker aanbevolen. Nu weet ik het nog niet

2B Finance

Ben niet tevreden over de communicatie over de overgang van Accountancy lite naar profit1. Profit 1 is op dit moment een achteruitgang ten opzichte van wat we hadden in Accountancy Lite. Over SB+... Ben niet tevreden over de communicatie over de overgang van Accountancy lite naar profit1. Profit 1 is op dit moment een achteruitgang ten opzichte van wat we hadden in Accountancy Lite. Over SB+ kan ik nog niet oordelen aangezien we hier nog niet mee gewerkt hebben. Ben wel tevreden over het Fiscale deel van Afas maar over het boekhoudprogramma op dit moment niet.

LRA

Op dit moment een ramp

Asphire

Uitstekende organisatie

Eurocom

Was prima...tot ze zo nodig alles anders moesten doen

Howafood bv

Profit 1 waardeloos, veel te traag en veel te omslachtig.
Veel veel handelingen!

Howa Food

Profit 1 is echt een verschrikkelijk gedrocht van een update. Het is zo tergend traag dat er constant fouten worden gemaakt met typen. Ik was gewend snel te kunnen werken maar nu moeten klanten... Profit 1 is echt een verschrikkelijk gedrocht van een update. Het is zo tergend traag dat er constant fouten worden gemaakt met typen. Ik was gewend snel te kunnen werken maar nu moeten klanten wachten aan de lijn als ik zit te hannesen met klikken en tikken.

Dan is het ook nog eens een stuk minder overzichtelijk geworden. Kijken in een lijst artikelen is gewoon een waas van letters i.p.v. de mooie scheidingslijntjes met kleuren die we eerst hadden.

Kortom, graag weer de oude Afas 22 gauw terug!