Bosan BV

Een hele verhelderende cursus. Goed uitgelegd, veel tijd voor vragen. Ook over andere zaken binnen Afas.

New Packaging Group

In een woord fantastisch

Administratiekantoor Zwemer & Co

AFAS 1 is een ramp. Het is traag, onoverzichtelijk en vaak onlogisch. Er past veel minder op je scherm en het is uitgerold midden in aangifte tijd, half oktober..... deze nieuwe versie is aan... AFAS 1 is een ramp. Het is traag, onoverzichtelijk en vaak onlogisch. Er past veel minder op je scherm en het is uitgerold midden in aangifte tijd, half oktober..... deze nieuwe versie is aan achteruitgang en ik zou het niemand aanbevelen. Mogen we AFAS 22 terug?

Esdege-Reigersdaal

Fijn product en goede dienstverlenging

Diverse

Update naar Afas 1 is slecht.

Eurosan Bv

Het product was erg goed ook al lang aan gewend natuurlijk. Nu grote update en er zijn voor ons geen verbeteringen alleen verminderingen, dit zal hopelijk wel verbeteren maar wij zijn nu al een week... Het product was erg goed ook al lang aan gewend natuurlijk. Nu grote update en er zijn voor ons geen verbeteringen alleen verminderingen, dit zal hopelijk wel verbeteren maar wij zijn nu al een week aan het klooien met de software. Dit kan toch niet de bedoeling zijn dat je zoveel bedrijven in de problemen brengt. daarbij. het is ook niet voor niks en dat geeft niet als het maar goed is. Het probleem is ook dat je niet zo maar overstapt naar iets anders want alles hangt hiermee samen. Oplossing , ga alstublieft weer terug naar vorige profit en zorg dan dat het nieuwe goed draait voor je het door duwt . Tip. zorg dat we in 2 systemen kunnen werken en je er aan kan wennen en oplossingen kan geven.

2B Finance

Was over accountancy lite heel tevreden. Vind het jammer dat dit er niet meer is. Kan nog geen echt oordeel geven over profit 1 en SB+. De overgang vind ik niet echt prettig. Met accountacy lite had... Was over accountancy lite heel tevreden. Vind het jammer dat dit er niet meer is. Kan nog geen echt oordeel geven over profit 1 en SB+. De overgang vind ik niet echt prettig. Met accountacy lite had ik jullie zeker aanbevolen. Nu weet ik het nog niet

2B Finance

Ben niet tevreden over de communicatie over de overgang van Accountancy lite naar profit1. Profit 1 is op dit moment een achteruitgang ten opzichte van wat we hadden in Accountancy Lite. Over SB+... Ben niet tevreden over de communicatie over de overgang van Accountancy lite naar profit1. Profit 1 is op dit moment een achteruitgang ten opzichte van wat we hadden in Accountancy Lite. Over SB+ kan ik nog niet oordelen aangezien we hier nog niet mee gewerkt hebben. Ben wel tevreden over het Fiscale deel van Afas maar over het boekhoudprogramma op dit moment niet.

LRA

Op dit moment een ramp