Henny Bos

Aan alles is gedacht

Novicare

Slecht! Sinds de uitrol van Profit1 2 oktober iedere dag meerdere Errors en uit Afas gegooid worden. Vandaag 16-11-2023 al meer dan vijf uur niet de mogelijkheid om boekingen te corrigeren terwijl... Slecht! Sinds de uitrol van Profit1 2 oktober iedere dag meerdere Errors en uit Afas gegooid worden. Vandaag 16-11-2023 al meer dan vijf uur niet de mogelijkheid om boekingen te corrigeren terwijl we de deadline hebben om voorgaande maand af te sluiten.
Daarnaast is snelheid sinds de update significant minder geworden. En dit nu al meer dan 6 weken!

Vis Groep

Profit 22 was prima, Profit 1 is drama

Bosan BV

Een hele verhelderende cursus. Goed uitgelegd, veel tijd voor vragen. Ook over andere zaken binnen Afas.

New Packaging Group

In een woord fantastisch

Administratiekantoor Zwemer & Co

AFAS 1 is een ramp. Het is traag, onoverzichtelijk en vaak onlogisch. Er past veel minder op je scherm en het is uitgerold midden in aangifte tijd, half oktober..... deze nieuwe versie is aan... AFAS 1 is een ramp. Het is traag, onoverzichtelijk en vaak onlogisch. Er past veel minder op je scherm en het is uitgerold midden in aangifte tijd, half oktober..... deze nieuwe versie is aan achteruitgang en ik zou het niemand aanbevelen. Mogen we AFAS 22 terug?

Esdege-Reigersdaal

Fijn product en goede dienstverlenging

Diverse

Update naar Afas 1 is slecht.