Petra Nijenhuis/PCBO Apeldoorn

Mooi systeem met veel mogelijkheden.

Administratie kantoor

Profit 1 is een drama! Traag! Niet alles goed werkt! Geen verbetering op Profit 22.
De kleur combinatie is heel slecht voor de ogen.

de vitaminetuin

Zeer slechte service en bereikbaarheid

Reactie AFAS Software:

Goedemiddag,
Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. En dat gaan we ook gelijk veranderen. Wil je een mail sturen naar sales@afas.nl? Dan pakken wij de klacht op.
Groetjes,
Melina

EyeVinci

Waardeloos bedrijf. De arrogantie ten top. Elk jaar de rekeningen verhogen van erbarmelijk slechte dienstverlening, dienstverlening holt met de minuut achteruit, geld wat verdient wordt wordt voor... Waardeloos bedrijf. De arrogantie ten top. Elk jaar de rekeningen verhogen van erbarmelijk slechte dienstverlening, dienstverlening holt met de minuut achteruit, geld wat verdient wordt wordt voor de bühe in "maatschappelijke projecten gestopt". En als klant wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en wordt je afgescheept met een kansloos slap verhaal via een filmpje waar je werkelijk niets aan hebt. Geld terug geven of het lef hebben om te zeggen we geven een iets echt terug aan de klant heeft het management en of directie niet

Capgemini Nederland BV

Zeer nuttig.

Paul Baars / COA

AFAS biedt een prachtig product. Mijn ervaringen met de AFAS consultants zijn ook heel positief. Heel kundig. Er wordt actief meegedacht met de klant. Gebruik van partners voor integratie van AFAS... AFAS biedt een prachtig product. Mijn ervaringen met de AFAS consultants zijn ook heel positief. Heel kundig. Er wordt actief meegedacht met de klant. Gebruik van partners voor integratie van AFAS in het bestaande klant landschap vind ik ook slim. Ieder zijn specialisatie, samen sterk.

noaber notarissen

Niet goed, de manier van inloggen verschilt; als je denkt dan je via de app kan inloggen, dan zit je fout. De helpdesk is ontoegankelijk. Mijn weekend begint daardoor zondagavond!

Recent...

Recent is het pakket een andere lay out toegebracht, zodat je de hele tijd met balken moet schuiven om zaken te zien. Overzicht = weg!

Om deze redenen zou ik dit pakket nooit aanraden.

Countus Accountants en adviseurs

Zeer goed