Leontine

De update naar Profit1 is echt dramatisch, systeem is echt supertraag en je blijft klikken. Juist de knoppen die je vaak gebruikt hebben ze verstopt onder "meer acties"

diverse

Update naar Afas 1 zorgt voor frustratie. Basis verwerking van data kost onnodig veel tijd. Onoverzichtelijker, te veel muisklikken noodzakelijk, matige / geen ondersteuning door servicedesk (anders... Update naar Afas 1 zorgt voor frustratie. Basis verwerking van data kost onnodig veel tijd. Onoverzichtelijker, te veel muisklikken noodzakelijk, matige / geen ondersteuning door servicedesk (anders dan het opzoeken en sturen van help artikelen). Daarnaast stabiliteit van het product slecht (regelmatig foutmeldingen), uitloggen bij tijdelijk geen gebruik is hoog.

Het lijkt of er geen gedegen test periode is geweest met (basis) functionaliteiten die nu meer onnodige tijd kosten en frustratie opleveren.

Op dit moment geen aanrader om voor AFAS te kiezen.

12Bouw

Profit 1 is veel trager dan 22en minder overzichtelijk. hopelijk gaan ze snel weer terug naar het oude..

SBB

Profit 1 vind ik zeer gebruiksonvriendelijk en ouderwets. Een halve ster rating is nog teveel.

GRIDflow

Alles is tot in de puntjes geregeld

BON Holding

Goede dienstverlening met het oog op de ontwikkelingsbehoefte van de klant. AFAS biedt ondernemers de mogelijkheid om processen te automatiseren.

Administratiekantoor The Frisian

Goed! Het is wel veel…..

Jeugdbescherming Gelderland

Wat ik tot nu toe heb gezien/ervaren erg goed

Dennis / Istec

Echt werkelijk waar, er zouden mensen ontslagen moeten worden voor de release van Profit 1. Echt werkelijk niks is beter geworden alles is k*t. En het feit dat er nog geen officieel excuus is... Echt werkelijk waar, er zouden mensen ontslagen moeten worden voor de release van Profit 1. Echt werkelijk niks is beter geworden alles is k*t. En het feit dat er nog geen officieel excuus is aangeboden geeft wel aan dat ze zichzelf belangrijker vinden dan hun klanten. Het feit dat ik hier mijn frustratie aan het uiten ben, onderstreept wat een ongelofelijke wanprestatie ze hier hebben geleverd. Neem gewoon je verlies en maak deze update ongedaan!!!!!