Sidar Legal (dELb Advocaten)

Goed, ben niet anders gewend van Concorde.

Chris de Kruyf/EPV

Vertalingen zijn goed, die dienstverlening kan beter

Snelheid van leveren

Facturering verliep bij ons dramatisch. Omdat ik voor verschillende verenigingen werk , werd dit bij de facturering nogal eens door elkaar gehaald. Een reden om over te stappen naar een ander... Facturering verliep bij ons dramatisch. Omdat ik voor verschillende verenigingen werk , werd dit bij de facturering nogal eens door elkaar gehaald. Een reden om over te stappen naar een ander vertaalbureau.
Ook is het niet altijd even duidelijk wie het aanspreekpunt bij Concorde is.

Reactie Acolad Netherlands:

Bedankt voor uw terugkoppeling. Goed om te horen dat de vertaling goed was en de snelheid beviel.
Wel vervelend natuurlijk dat de facturatie niet goed is gegaan. We hebben inmiddels contact gehad, het probleem opgelost en afgesproken in het vervolg goed op de te vermelden factuurgegevens te zullen letten.

depa

Klantvriendelijk en servicegericht

Service

nee

Patricia Sturm - van Zijl / Docdata Payments

Goede samenwerking

SVK Advocaten

Over het algemeen goed. 1 minder goede ervaring: toen was men vergeten een origineel van een beedigde vertaling ( die was aangepast op een spelfout) toe te zenden.

Corrosion

We hebben verschillende teksten laten controleren door Concorde. Dit beviel erg goed! Zowel de communicatie met het bedrijf als de uitvoering van de opdracht.

Een fijne communicatie en snelle afhandeling.

Geen verbeterpunten

Gemeente Dordrecht; Wilma van der Plicht

Ik heb positieve ervaringen met Concorde. Vraag hun regelmatig om hulp bij het vertalen van teksten naar het Engels of het Duits en ben tevreden.

Je legt snel contact; wordt snel geholpen en geïnformeerd over hoogte van de kosten en het aflevermoment van de vertaling. Klantvriendelijk, servicegericht en deskundigheid staan hoog in het vaandel.

Interne communicatie v.w.b. het moment dat de vertaling in rekening wordt gebracht. Heb nu twee maal gemerkt dat mijn informatie met betrekking tot het hanteren van het juiste factuuradres niet... Interne communicatie v.w.b. het moment dat de vertaling in rekening wordt gebracht. Heb nu twee maal gemerkt dat mijn informatie met betrekking tot het hanteren van het juiste factuuradres niet worden nageleefd. Dit geeft onnodige vertraging bij de betaling. Beide financiële administraties, dus zowel die van Concorde als die van de gemeente Dordrecht, hebben er last van.

Care for Kosovo Kids

Ik heb ervaring met Vertaalbureau Concorde i.v.m het vertalen van diverse documenten voor Stichting Care for Cosovo Kids. Zoals beschreven een ontzettend goede ervaring.

Geweldige kwaliteit, heel erg snel vertaald. Uitstekend en heel fijn contact. En fantastisch dat zo voor het goede doel wordt ingezet.

Geen verbeterpunten

Zeer positief. Professioneel en klantgericht.

De mensen van Concorde zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De kwaliteit van de vertalingen is altijd goed. Snel, professioneel en er wordt goed geluisterd naar mijn wensen.

Hou dit niveau vast.