W. Vlaanderen

Concorde levert voor ons kantoor de vertalingen van stukken

Niets te melden

International Orange

Communicatie blijft niet goed en daarmee is helaas de service ook niet goed. Vertalingen zijn prima.

Nee

Er moet een algemeen email adres komen en niet persoonlijke email adressen. Ik heb altijd het gevoel dat als iemand er niet is, dat er dan niets gedaan wordt met mijn verzoek. Idem een algemeen... Er moet een algemeen email adres komen en niet persoonlijke email adressen. Ik heb altijd het gevoel dat als iemand er niet is, dat er dan niets gedaan wordt met mijn verzoek. Idem een algemeen servicenummer.

Beste Stephanie,
Wat vervelend dat je niet altijd door de juiste persoon geholpen bent.
Beste Stephanie,
Wat vervelend dat je niet altijd door de juiste persoon geholpen bent.
We hebben een algemeen email adres, info@concorde.nl, via dit adres is het ook mogelijk offertes aan te vragen, daarnaast kunt je ons telefonisch bereiken op 020-8202890.
Wij hopen dat u een volgende keer wel tevreden bent over de service.

Greenberg Traurig

Vertalen nederlands engels

uitstekend

uitstekend

Antoinet Verborg

Ik heb het idee dat er goed vertaald werd. Patiënt leek alles goed te begrijpen.
ik kan natuurlijk niet controleren of de vertaling helemaal goed was.

watson

Vertalingen worden wel op tijd teruggestuurd maar nauwkeurigheid van vertalingen zijn niet altijd goed, Ook wordt er niet gekeken naar de context van een verhaal waardoor vertalingen niet altijd... Vertalingen worden wel op tijd teruggestuurd maar nauwkeurigheid van vertalingen zijn niet altijd goed, Ook wordt er niet gekeken naar de context van een verhaal waardoor vertalingen niet altijd kloppen. Dit kan echt beter. Vooral NL-Franse vertalingen

Vertalingen worden optijd aangeleverd.

Nauwkeurigheid van vertalingen moet echt beter.

Beste mevrouw Bras,
Hartelijk dank voor uw review!
Beste mevrouw Bras,
Hartelijk dank voor uw review!
Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en afgestemd wat er moet gebeuren om de vertalingen beter op uw verwachtingen aan te laten sluiten: U overlegt met uw afdelingscollega’s over een eenduidige instructie voor Concorde, te denken aan specifieke voorkeurstermen en –stijlen, en wij zorgen voor de borging van die instructies. Dit zal onder meer leiden tot consistente vertalingen.
Voorts zorgen wij voor voorkeursvertalers, in het bijzonder voor de Franse vertalingen, afgestemd op uw specifieke afdeling in plaats van een groep vertalers voor de gehele organisatie.
Wij hebben er het volste vertrouwen in dat uw volgende review weer positief zal zijn.
Met hartelijke groet,

An Cardoen

Diverse vertalingen.

De snelheid van de vertalingen is enorm.

De kwaliteit van de vertalingen is heel wisselend. Vaak heel goed, maar soms erbarmelijk slecht.

Beste mevrouw Cardoen,
Beste mevrouw Cardoen,
Ik heb voor u uitgezocht waar het verschil in kwaliteit in zit. Er zijn opdrachten aangevraagd via een offerte formulier, waarbij de salesmanager een specialistische vertaler kan selecteren, en bij de Express module, waarbij dit niet mogelijk is. Mocht u een specialistische vertaling, bijvoorbeeld juridisch nodig hebben, dan raad ik u aan dit middels een salesmanager aan te vragen.

Koen

De samenwerking met Concorde is erg fijn, er wordt snel en professioneel gehandeld.

Gemeente Deventer

Sinds ik weet dat ik een c omeerciële dienst moet aanvragen gaat alles een stuk soepeler!

Schüco Nederland BV

Één tolkopdracht NL/D en andersom D/NL