Postitief

snelheid, accuraatheid

nvt

Eerste vertaling van een document NL-ENG

Kwaliteit van de vertaling is goed.

Wanneer duidelijke afspraken gemaakt worden over deadlines, moeten deze na worden gekomen.

Wanneer ik contact opneem met de vraag of het bedrijf aan mijn deadline kan voldoen, en ik hierbij uitleg dat ik als ze hieraan kunnen voldoen, wij gebruik wil maken van de service en zo niet, dan niet, dan moet er niet worden geprobeerd de rollen om te draaien door ons bedrijf te bellen of we gebruik willen maken van de service, omdat ze dan kunnen kijken ofdat ze aan de aanvraag kunnen gaan voldoen. Jammer.

Nazorg is goed, maar proberen jezelf breder te verkopen binnen ons bedrijf onder de noemer 'nazorg' vind ik minder prettig. Wel begrijpelijk, maar niet prettig.

Reactie Acolad Netherlands:

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend dat het eindresultaat en nazorg niet geheel naar wens was. U kunt altijd contact met ons opnemen, zodat we hier in de toekomst rekening mee kunnen houden.
Concorde Group

Ik bestel regelmatig tolken, telefonische tolken en vertalingen. Dat bevalt eigenlijk altijd goed, afgezien van die ene keer dat de tolk op eigen houtje had bedacht dat zij niet hoefde te komen.

Ik kon mijn vertaling binnen 48 uur verkrijgen en alles werd digitaal geleverd.

Duidelijk op de website aangeven dat toevoegingszaken niet meer via concorde gaan.

Prima. Snelle levering van de vertaling.

Texaco Benelux

Wij vroegen een technisch document van het Frans te vertalen naar het Engels. Het contact met Concorde verliep erg vlot en helder. Zij leverden het document aan binnen de gestelde levertijd en dit... Wij vroegen een technisch document van het Frans te vertalen naar het Engels. Het contact met Concorde verliep erg vlot en helder. Zij leverden het document aan binnen de gestelde levertijd en dit was prima uitgevoerd.

Delek - Texaco

Prettige en vlotte samenwerking

Snel, duidelijk

Uitermate positief.

Proffesioneel

Ga zo door.

Profesioneel en klantvriendelijk

Snell met reageren en zeer profesioneel

Gezien dat mijn klant heeft de opdracht geanuleerd kan ik de snelheid van de levering niet borderlen. Er is helaas geen n.v.t optie

Kwaliteit van vertaling was onvoldoende. Slechte zinsconstructie en zeer letterlijke vertaling.

Reactie Acolad Netherlands:

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. We vinden het natuurlijk erg vervelend dat het eindresultaat van de vertaling niet naar wens was. Wanneer u contact met ons opneemt, willen we graag bespreken wat we eventueel nog kunnen aanpassen en hoe we het in de toekomst wel tot het gewenste resultaat kunnen komen.
Concorde Group

Spaans brief vanuit curactor laten vertalen

snel en goed