BS

nee

g.broekman@ggdfryslan.nl

Goed.

Snelle service

Onduidelijkheid over aanvragen tolk. Er zou een nummer moeten zijn, anders kon ik niet geholpen worden. Uiteindelijk na aandringen toch opgelost.

M. Geerds

Ging prima, snelle afhandeling van onze vertaalklus. Kwaliteit was ook redelijk goed, alleen jammer dat de layout van de tekst niet bewaard is gebleven, hierdoor zelf ook nog wat werk eraan gehad.

Snelle levering, redelijk goede kwaliteit van de vertaling.

Niet de allergoedkoopste. Helaas was de layout van de tekst niet bewaard gebleven.

John Kerkvliet / Geveke Werktuigbouw

Goed. Makkelijke aanvraag, maar zeer snel geholpen.

Snelle service

Esdege-Reigersdaal

Live tolk bij gesprek over begeleiding in een gezinssituatie

dit is mijn eerste ervaring

dit is mijn eerste ervaring en die was goed

Sodexo, david van stijn

Goed en snel geschakeld! Het ging om een spoed vertaling. De vertaling kwam uiteindelijk diep in de nacht aan en zelfs toen was mijn contactpersoon zelfs bereikbaar. Goede services dus en ook de... Goed en snel geschakeld! Het ging om een spoed vertaling. De vertaling kwam uiteindelijk diep in de nacht aan en zelfs toen was mijn contactpersoon zelfs bereikbaar. Goede services dus en ook de kwaliteit van de vertaling was goed.

zie in de tekst hierboven

zie in de tekst hierboven

Groot & Evers gerechtsdeurwaarders

N.v.t. en zie hieronder

n.v.t.

n.v.t.

Stichting Care for Kosovo Kids

Wij zijn ontzettend tevreden. Natuurlijk wel eens vertragingen, maar dat wordt altijd netjes gemeld, waardoor we er heel goed mee kunnen werken!

Goede communicatie. Ook bij vertraging krijgen we netjes bericht.
Zeer klantvriendelijk

Van Os Marketing

Eerdere ervaring met het bureau (op aanbeveling van mijn klant) waren positief. Bij het zoeken naar een vertaalbureau voor een nieuwe opdrachtgever, kwam Concorde automatisch op de shortlist. Snel... Eerdere ervaring met het bureau (op aanbeveling van mijn klant) waren positief. Bij het zoeken naar een vertaalbureau voor een nieuwe opdrachtgever, kwam Concorde automatisch op de shortlist. Snel en alert gereageerd en gezien de korte levertijd gaf dit de doorslag. 2 Andere aanbieders, die meededen, hebben tot op vandaag nog niets laten horen!

Zeker voor technisch gerelateerde teksten, heeft Concorde zich inmiddels weten te onderscheiden en bewezen, dat zij de juiste deskundigheid in huis hebben. Snel en volgens afspraak geleverd.

niet bekend

treant

Vriendelijk en meedenkend aan de telefoon.
het kostte tijd om door de formaliteiten heen te komen.