ETZ

Er zou een tolk geboekt zijn, maar kreeg alleen ad hoc iemand 30 min later - was geen succes.

Er zou een tolk geboekt zijn, maar zonder ordernummer, waar ik geen idee van had, kwam ik nergens.

EVO, Guus Peters

Prima vertaling geleverd, goede communicatie.

Goede terugkoppeling toen de deadline niet werd gehaald. Dan is het al meteen minder erg.

De uitnodiging om aan de enquête deel te nemen begint met:

Beste Peters G

Dat is niet in lijn met de geboden kwaliteit. Simpel op te lossen ook, denk ik zo

M. Strijk - VASC B.V.

In de periode van 24h Translations werd dezelfde kwaliteit van Concorde geleverd binnen het 24 uurs tijdbestek. Dit beviel erg goed. Erg jammer dat dit concept niet meer wordt gebruikt. Door door... In de periode van 24h Translations werd dezelfde kwaliteit van Concorde geleverd binnen het 24 uurs tijdbestek. Dit beviel erg goed. Erg jammer dat dit concept niet meer wordt gebruikt. Door door diverse (nagenoeg altijd legitieme) redenen kan de levertijd erg oplopen.

Prijs-kwaliteit verhouding.

Snellere levertijden (binnen 24 uurs concept)

cze

Wat ik belangrijk vind is dat de tolk neutraal is en geen eigen mening geeft. nu was dit ook, ookal was de patient moeilijk te horen door zacht praten, de tolk leek zich er niet aan te irriteren,... Wat ik belangrijk vind is dat de tolk neutraal is en geen eigen mening geeft. nu was dit ook, ookal was de patient moeilijk te horen door zacht praten, de tolk leek zich er niet aan te irriteren, maar probeerde er het beste van te maken.

neutraliteit en als de tolk vindt dat iets niet te vertalen is omdat de vraag in een bepaalde cultuur niet gesteld kan worden, dan heb ik dat ook terug gehoord en kunnen we het er samen over hebben.

geef als tip mij aan afnemers van de zorg, dat ze niet in de 3e persoon over, maar echt net als in een gesprek zonder tolk MET de patient kunnen praten. Dit maakt vertalen helderder.

SteentjesWoltersMulder advocaten

Snel

Nee

Irene Kromhout

Concorde heeft op zeer korte termijn een tolk Chinees-Nederlands geleverd. Service was snel en prima, de tolk helaas ondermaats, zowel qua vertalen als qua presentatie voor publiek.

Snel, accuraat en vriendelijk

Check beter de kunde van de tolk en ook diens presentatie-skills.

Reactie Acolad Netherlands:

Bedankt voor uw feedback. Wij zullen dit bespreken met de betreffende tolk en een aantekening in het dossier maken.

KNMP

We hebben een Engelse vertaling laten maken van een farmaceutisch-onderwijskundig document

Prettige omgang, vriendelijk maar tegelijkertijd to-the-point. Uitstekende vertaling.

Herco Gijsbertse

Contct mee gehad ivm regelen live tlken tbv ac Budel

telefonisch makkelijk te regelen

bereikbaarheid shiftleader is een tijdje slech geweest in het weekend, gaat nu beter

GGD fryslan

Vanuit de jeugdgezondheidszorg van de GGD maak ik gebruik van concorde in de gesprekken met cliënten

De tolken functioneren erg goed, zeer tevreden hierover.

Het is wel vervelend dat de aanmelding vaak wat moeilijk gaat. ons bedrijf (GGD Fryslan) heeft een contract met concorde, maar vaak duurt het lang voordat de mensen die ik aan de lijn heb dit kunnen... Het is wel vervelend dat de aanmelding vaak wat moeilijk gaat. ons bedrijf (GGD Fryslan) heeft een contract met concorde, maar vaak duurt het lang voordat de mensen die ik aan de lijn heb dit kunnen vinden, dat kost veel tijd.

amphia ziekenhuis