Jansen's Overseas B.V.

Fantastische service! De tijdsdruk lag hoog vanuit onze kant en binnen een paar dagen had ik de tekst in 4 verschillende talen vertaald retour gekregen. Top.

Snelle service.

Ga zo door!

J.J. de Lange

Snelheid

neen

PMI Europe B.V.

Zeer klantvriendelijk en accuraat.

Zeer klantvriendelijk en accuraat.

Beers Advocatenkantoor

Zeer tevreden.

Rutger Bremer / Momice

Vriendelijke mensen. Professionele benadering en doet wat er belooft is.

Denkt mee, snel opleveren.

Misschien een check wanneer de vertalingen in de website staan. Of het goed staat / consistentie etc.

Hydroflex Hydraulics BV

Snelheid goed, kwaliteit wat minder.

Werkt snel, maar wel slordig: de belangrijkste zin van de brief was men vergeten te vertalen!
Verder hoop ik maar dat de vertaling juist is: dat kan ik niet beoordelen omdat ik geen Italiaans ken.

W.J.R.K. Snel / Unda Maris B.V. - R.S. Developments B.V.

Goede communicatie en vlotte service

Vlotte service

Geen verbeterpunten

Trip Advocaten

Zij hebben een Duits juridisch advies voor mij vertaald.

Het vertaalde document had ik nodig in een rechtzaak. In rechtzaken is meestal weinig tijd. Dit keer kon ik bij de andere kant zorgen dat er voldoende tijd was. Dit keer en eerdere keren duurde het... Het vertaalde document had ik nodig in een rechtzaak. In rechtzaken is meestal weinig tijd. Dit keer kon ik bij de andere kant zorgen dat er voldoende tijd was. Dit keer en eerdere keren duurde het meestal even voordat de vertaling gemaakt kon worden. Dit maal was het geen probleem, maar het is fijn als de geruststelling wordt gegeven dat het werk ook binnen heel korte termijn af kan zijn als dat nodig is. Op dit moment twijfel ik daar aan.

Aviall

Prima en altijd een snelle reactie op prijsaanvragen, goede kwalitiet van de vertalingen en aflevering volgens afspraak. Kortom prima!

Snelle reactie op prijsaanvragen

BASF Nederland B.V.