Hoe heeft u onze service ervaren?
Wat vind u van onze dienstverlening?

All Water Services

Goede ervaring. Ondanks kleine foutjes maar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. deze worden echter naar uiterste tevredenheid opgelost.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Aanmeldsysteem geeft soms onduidelijkheden. Uiterste brengdatum en tijd komt soms niet over terwijl wel is ingevoerd. Tevens lastig scrolmenu om tijden in te geven. Bij onduidelijkheid wordt er... Aanmeldsysteem geeft soms onduidelijkheden. Uiterste brengdatum en tijd komt soms niet over terwijl wel is ingevoerd. Tevens lastig scrolmenu om tijden in te geven. Bij onduidelijkheid wordt er onvoldoende teruggekoppeld.

Reactie ACE Courier & Transport:

Onze leverancier van ons order entry systeem is bezig om het pakket te optimaliseren. De door u opgegeven punten hebben zij ook meegenomen.

Overall zijn we tevreden over het transport. Ik vind wel het boekingssysteem omslachtig en tijdrovend. Het is bijvoorbeeld niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen. Verder zou de communicatie met... Overall zijn we tevreden over het transport. Ik vind wel het boekingssysteem omslachtig en tijdrovend. Het is bijvoorbeeld niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen. Verder zou de communicatie met de chauffeur beter kunnen. We weten vaak niet hoe laat de chauffeur daadwerkelijk komt. We hebben bijv. geen nummer van hem.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

-mogelijkheid om wijzigingen aan te brengen in het systeem
- betere communicatie met de chauffeur

Geachte mevrouw Angelier.
Wij zullen in het vervolg op vrijdag aan het einde van de dag de gegevens van de chauffeur even doorgeven en de verwachte aankomsttijd.

Pepsico Benelux Broek op Langedijk

Correcte behandeling, waarmaken wat wordt beloofd

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Heel soms komt de afgesproken tijd niet overeen met de werkelijke ophaaltijd

ACE Courier is via COC Nederland ingehuurd. Ik heb pas daarna op bepaalde punten contact gehad met ACE Courier.
Ervaring is redelijk tot goed. Er was enige verwarring; dit had met de...
Ervaring is redelijk tot goed. Er was enige verwarring; dit had met de communicatie te maken, maar voor de rest prima.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

De communicatie kan beter. Er waren afspraken met COC Nederland gemaakt wat betreft de factuur. Maar er zijn twee facturen gestuurd: een rechtstreeks naar VWS en een naar COC Nederland. Bleek... De communicatie kan beter. Er waren afspraken met COC Nederland gemaakt wat betreft de factuur. Maar er zijn twee facturen gestuurd: een rechtstreeks naar VWS en een naar COC Nederland. Bleek uiteindelijk geen probleem te zijn, maar het is belangrijk dat afspraken goed en duidelijk zijn en ook worden nagekomen.
-In deze beoordelingslijst zijn vragen opgenomen die niet van toepassing zijn; een keuze nvt. is aan te bevelen. Advies en nazorg heb ik niets mee te maken gehad. COC Nederland had ACE ingehuurd.

Geachte mevrouw Kishna,
Geachte mevrouw Kishna,
Bedankt voor uw reactie. Wij hebben hier inmiddels contact over gehad om dit in de toekomst te voorkomen. Indien gewenst kunt u ook gebruik maken van ons order entry systeem Mendrix. Er kan dan nooit verwarring ontstaan over een factuuradres. U kunt via info@acekoeriers.nl een inlogcode aanvragen.

Regelmatig persoonlijk contact

x

Hatec lopik

Altijd goed, totdat...

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

ik kreeg een brief van een incasso buro. zomaar geen telefoontje, geen herinnering, niets dan direct een incasso buro. zo ga je niet met elkaar om. ik vertrouw u mijn zending toe, vertrouwen moet... ik kreeg een brief van een incasso buro. zomaar geen telefoontje, geen herinnering, niets dan direct een incasso buro. zo ga je niet met elkaar om. ik vertrouw u mijn zending toe, vertrouwen moet van twee kanten komen. dit lijkt nergens op!

Reactie ACE Courier & Transport:

Uiteraard geven wij nooit een vordering uit handen zonder eerst een herinnering en aanmaning te sturen. Wij gaan uit van het postadres en /of e-mail adres zoals opgegeven door de klant. Als er geen... Uiteraard geven wij nooit een vordering uit handen zonder eerst een herinnering en aanmaning te sturen. Wij gaan uit van het postadres en /of e-mail adres zoals opgegeven door de klant. Als er geen reactie of betaling komt geven wij de vordering uit handen. Dat is een normale procedure die elk bedrijf toepast.

Hoewel zondermeer competitief is Ace niet de allergoedkoopste maar geeft wel zeer snel antwoord op vragen en opdrachten en houdt zich aan de gemaakte afspraak. Verder aflevering zonder schade van... Hoewel zondermeer competitief is Ace niet de allergoedkoopste maar geeft wel zeer snel antwoord op vragen en opdrachten en houdt zich aan de gemaakte afspraak. Verder aflevering zonder schade van waardevolle voorwerpen.

Wij zetten ACE weinig in, ik denk 2 keer per jaar voor evenement. Maar brengt me niet de simpele diensten die je mag verwachten.

Verbeterpunten:
bij herhaling voorgekomen: bij aanvraag duidelijk gemeld dat er rolcontainers nodig zijn, bij aankomst koerier geen rolkoerier en zelfs geen karretje.

Koerier...
Verbeterpunten:

Koerier niet op tijd
Wij gaan met andere koerier werken

Reactie ACE Courier & Transport:

Vervelend dat de communicatie rondom deze transportopdracht niet naar behoren is verlopen,
De transporten daarvoor zijn altijd naar tevredenheid uitgevoerd, Uw review nemen wij mee in ons operationeel overleg.

van Veluw Beheer / P.Vroon

Prettige samenwerking, goede kwaliteit

niet te veel verjongen??

Overwegend goed

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Een pakket via ACE verzenden (voor mijn webshop) is veel te duur vergeleken bij anderen.
Ik had per email gevraagd om een offerte voor meer zendingen voor deze webshop.
Nooit antwoord op...
Ik had per email gevraagd om een offerte voor meer zendingen voor deze webshop.
Nooit antwoord op gekregen.

Reactie ACE Courier & Transport:

De next day zendingen die ACE aanbiedt zijn duurder dan pakketten die verstuurt worden via een pakketdienst omdat het meestal om duurdere en/of grotere en/of zwaardere zendingen gaat die... De next day zendingen die ACE aanbiedt zijn duurder dan pakketten die verstuurt worden via een pakketdienst omdat het meestal om duurdere en/of grotere en/of zwaardere zendingen gaat die persoonlijk begeleidt vervoer vereisen. Wij zullen in ieder geval nog contact met u opnemen.