Hoe heeft u onze service ervaren?
Wat vind u van onze dienstverlening?

Telindus

Een super mooi bedrijf staat altijd klaar reageer direct en denkt mee

De ervaring was goed. Mijn verzoek was afwijkend van de standaardverzoeken en er werd flexibel mee omgegaan. Verder vriendelijke en behulpvaardige mensen.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Snelle service in een hele drukke tijd.

nvt

Fijn bedrijf dat zeer snel reageert en handelt nav aanvraag

Marc Deckers / Seafreight4u B.V.

Zeer goede service, vriendelijk personeel, goed bereikbaar.
Prijs / kwaliteit verhouding erg goed in balans

Op dit moment niet

Taartenwinkel.nl

Wij hebben zeer goede ervaringen met ACE Courier & Transport. Wij maken regelmatig gebruik van de service van ACE en hebben tot nu toe geen enkele klacht. Ze zijn altijd te bereiken, snel ter... Wij hebben zeer goede ervaringen met ACE Courier & Transport. Wij maken regelmatig gebruik van de service van ACE en hebben tot nu toe geen enkele klacht. Ze zijn altijd te bereiken, snel ter plaatsen en leveren onze producten netjes af. Complimenten namens Taartenwinkel.nl!

Goes Handling Centre BV

Zeer professioneel bedrijf dat direct mijn transportprobleem heeft opgelost.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Prijs was wat aan de hoge kant, maar dat was te begrijpen voor zo'n last minute aanvraag.

Verder geen op- en/of aanmerkingen

Michelle

Ik ontving erg snel reactie op mijn offerteaanvraag om 24 verhuisdozen op te halen en te leveren en de opdracht kon snel ingepland worden, erg fijn. Bij aankomst van de koerier weigerde hij bijna om... Ik ontving erg snel reactie op mijn offerteaanvraag om 24 verhuisdozen op te halen en te leveren en de opdracht kon snel ingepland worden, erg fijn. Bij aankomst van de koerier weigerde hij bijna om de dozen mee te nemen, omdat hij had doorgekregen dat het om één groot pakket ging. Er was duidelijk in de offerte aangeven dat het om verhuisdozen ging. Bij aankomst op de afleverlocatie weigerde hij om de dozen naar binnen te brengen. De dozen werden namelijk niet verder dan de voordeur afgeleverd. Dat is begrijpelijk, maar ik had het gewaardeerd als dit al eerder was gecommuniceerd of op de website aangegeven had gestaan. Ik had hier namelijk graag rekening mee willen houden of een extra vergoeding voor willen geven.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Duidelijker aangegeven tot waar de pakketten geleverd worden en duidelijkere instructies voor de koerier.

Wij hebben nog maar eenmaal zaken gedaan, maar onze indruk is klantvriendelijk, klantgericht/flexibel.

neen; was eerste kennismaking

kwekerij kaljouw bv

Offerte aangevraagd via website, binnen 5 minuten antwoord.
even gebeld: korte duidelijke communicatie. prima geregeld.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

was eerste keer met uw bedrijf. dus weten we niet