Hoe heeft u onze service ervaren?
Wat vind u van onze dienstverlening?

ACE Courier is via COC Nederland ingehuurd. Ik heb pas daarna op bepaalde punten contact gehad met ACE Courier.
Ervaring is redelijk tot goed. Er was enige verwarring; dit had met de communicatie te maken, maar voor de rest prima.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

De communicatie kan beter. Er waren afspraken met COC Nederland gemaakt wat betreft de factuur. Maar er zijn twee facturen gestuurd: een rechtstreeks naar VWS en een naar COC Nederland. Bleek uiteindelijk geen probleem te zijn, maar het is belangrijk dat afspraken goed en duidelijk zijn en ook worden nagekomen.
-In deze beoordelingslijst zijn vragen opgenomen die niet van toepassing zijn; een keuze nvt. is aan te bevelen. Advies en nazorg heb ik niets mee te maken gehad. COC Nederland had ACE ingehuurd.

Reactie ACE Courier & Transport:

Geachte mevrouw Kishna,
Bedankt voor uw reactie. Wij hebben hier inmiddels contact over gehad om dit in de toekomst te voorkomen. Indien gewenst kunt u ook gebruik maken van ons order entry systeem Mendrix. Er kan dan nooit verwarring ontstaan over een factuuradres. U kunt via info@acekoeriers.nl een inlogcode aanvragen.

Score voor ACE Courier & Transport: 4/5
Zou u ACE Courier & Transport aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: bezorgen en ophalen van enkele grote objecten