Hoe heeft u onze service ervaren?
Wat vind u van onze dienstverlening?

Pim Wesselman / BenF

Zeer tevreden over de huidige samenwerking!

Zo doorgaan

Vloervoordeel

Wij hebben goede ervaring meACE Courier & Transport.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Als er een levering onder Rembours plaats vind dat de betaling dan de volgende dag wordt overgemaakt.
Wij moeten vaak een week later zelf bellen om te vragen of zij de betaling naar ons willen overmaken.
Wij hebben dan de onzekerheid of de betaling wel is gedaan door de klant.
Ook blijft onze administratie dan vaak een lange tijd liggen alvorens wij dit kunnen afronden.

Spoedritjes en 48 uurs ritjes

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Meestal goed maar het gaat ook wel eens helemaal mis

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Komen niet altijd de afspraak na dat er een directe rit is. In het verleden is er humaan materiaal verloren gegaan omdat er niet op tijd gereden werd en het materiaal tijdens de rit te warm had... Komen niet altijd de afspraak na dat er een directe rit is. In het verleden is er humaan materiaal verloren gegaan omdat er niet op tijd gereden werd en het materiaal tijdens de rit te warm had gelegen. Er zou een directe rit zijn maar de rit was toch een onderdeel van verschillende onderdelen die ook opgehaald en weggebracht moesten worden.

Reactie ACE Courier & Transport:

Het betreffende voorval speelde zich enkele jaren geleden af. Wij hebben dit toen direct opgepakt en maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen. Dit is naar mijn weten ook niet meer... Het betreffende voorval speelde zich enkele jaren geleden af. Wij hebben dit toen direct opgepakt en maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen. Dit is naar mijn weten ook niet meer voorgekomen.

Sade Trading Josh huiting

Bevalt goed afspraken worden nagekomen

Nee

Handelsonderneming Lijnmar

Aardig personeel

Veolia

Zeer prettig bedrijf, mooie schone auto's . Plan technisch is afhankelijk wie er op de planning zit

Bekend bij eigenaar

Katrien / Wolters Mabeg

Vlotte service, altijd op tijd.

in plaats van met 2 kleinere vrachtwagens eventueel met 1 grote komen

IP Led bv

Prima, doen wat ze beloven.

Geen.

Voor juridische documenten maken wij gebruik van ACE Courier & Transport en dat verloopt naar volle tevredenheid.

niet van toepassing