Cliff de Vries

Goed advies en prima terugstuur policy. Wat veel bevestiging e-mails.

Sterke punten / Stärken

Snelle reacties, veel informatie op de site

Joost

Zojuist langsgeweest en ben enthousiast geholpen. Wat een heerlijke ervaring!

Sterke punten / Stärken

Kunnen adviseren uit ervaring, en hebben een breed assortiment op voorraad

Alfons Bäumler

Top

keine Beanstandungen

keine

Veronique Trommels

Product was netjes verpakt en bezorgd

Goede omschrijving en foto's

Geen idee

Sanne de Meijer

Bij de shop langsgegaan voor een step. Heel fijn meegedacht, hartstikke vriendelijk en nog extra korting op de stickers als verrassing. Aanrader!

Sterke punten / Stärken

Groot assortiment. Denkt mee.

Nvt

Lourens Meijer

Prima ervaring!

snelle levering

nee

Doeke Verhoek

Prima zeer snel geleverd.

de snelheid van levering

nog niet