WK

Zeer goed advies

Breed assortiment, goede prijzen

Geen voorstel

Kilian Tiggelen

Zeer goede service/ groot assortiment

Goede locatie

Tim la Rus

Te gek!

Heel nuttig

Karlijn

Vriendelijk en ervaren personeel, goede service!

Sterke punten / Stärken

Goede service en vriendelijk personeel

Andre Naus

Geweldig!

Sterke punten / Stärken

kennis, vriendelijkheid, service door liefhebbers.

Spike ball, Pitjau, Rebounder trampo

Jolande

Goede ervaring, duidelijke site, snelle levering

Duidelijke en volledige informatie

nee

Schagen

Mooie stevige knie beschermers. Snel geleverd.

Duidelijke info

Nvt

Rita Prinsen

Alles zeer vlot verlopen, snelle levering

Veel variatie producten

Voorlopig niet8

Mark Wiffers

Makkelijk product te vinden, verpakking kan beter doos was compleet kapot maar de step was niet beschadigd.