4Living

Ronald van den Hurk

4living heeft ons hele goede service verleend tav de bestelling van een salontafel, top bedrijf!

Vanessa

Zeer klantvriendelijk

De persoonlijke aandacht voor de klant.

Werking van de website (het lukte niet om de bestelling goed te doen), maar als het goed is is dat uinmiddels opgelost!

Reactie 4Living:

Beste Vanessa,
Beste Vanessa,
We hadden idd bij betalen na ontvangst een storing. Bij de eerste transactie bij betalen na ontvangst kan je tot een maximaal bedrag van 150€ gaan. Bij de tweede transactie tot een maximum van 300€.
Met vriendelijke groet, Patrick

Menno

Ronduit geweldig.

Ik was werkelijk overdonderd door het snelle reageren, het snelle schakelen en meedenken door meneer.
Fantastische service en afhandeling, mijn complimenten.

Het product aanbod zou wat uitgebreider mogen.

Hanke Van Koeverden

Top!

Klantvriendelijk, duidelijke site, snelle levering

Rick Struik

2 bijzettafeltjes besteld genaamd Saria. Bij binnenkomst zagen ze er nog mooier uit dan op de afbeelding. Via Whatsapp kon ik vragen hoelang mijn bestelling onderweg zou zijn. Netjes binnen 3... 2 bijzettafeltjes besteld genaamd Saria. Bij binnenkomst zagen ze er nog mooier uit dan op de afbeelding. Via Whatsapp kon ik vragen hoelang mijn bestelling onderweg zou zijn. Netjes binnen 3 werkdagen binnen gekregen. Super blij mee en ga in de toekomst zeker meer producten bestellen bij 4Living!

Dat ik via Whatsapp contact kon maken met 4Living.

Bij het product gelijk vermelden hoelang de levering gaat duren.

A Bloeme

Snelle service, na 1 dag geleverd

persoonlijke benadering

meer aanbod op de site

Arnold Jaaritsma

Super, het voorbeeld voor online meubelwinkel

Ik vind het best een risico om online meubels aan te schaffen, maar ik vond de Java Vakkenkast toch wel erg exclusief. Na het bestellen is het 'risico' gevoel meteen weggenomen. Ze belde me direct... Ik vind het best een risico om online meubels aan te schaffen, maar ik vond de Java Vakkenkast toch wel erg exclusief. Na het bestellen is het 'risico' gevoel meteen weggenomen. Ze belde me direct na om mijn bestelling te bespreken en een levering in te plannen. Ook tussentijds was de communicatie erg goed. Uiteindelijk prima afgeleverd en nog wat vrijblijvend advies over de stoelen. Al met al top service!

Onlangs heb ik een salontafel besteld via 4living. Prima afhandeling. Netjes op tijd geleverd.

Rens Kamps

Uitstekend

Bijzonder klantvriendelijk!

Prima service

Snelle levering en leuke producten.