4Living

Test test

test test

test test

Miranda

Heel blij met de Chinese kast!

Erik

Zes eetkamerstoelen gekocht, binnen drie werkdagen keurig thuis afgeleverd.

Nette prijzen en snelle levering

Emmy Mescher

Hele prettige ervaring duidelijk hart voor de zaak en de meubels die hij verkoopt!

Mooie spullen, snelle levering en Hele prettige service!

Hele vriendelijke persoonlijke service.

Arjen

Java vakkenkast besteld en netjes drie hoog getakeld!

Jan

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn klacht .Het omruilen van een salontafel ivm breuk in de constructie.
Er is een nieuwe tafel bij mij thuis afgeleverd . Bedankt voor deze nette...
Er is een nieuwe tafel bij mij thuis afgeleverd . Bedankt voor deze nette service.

Esther

We zijn erg blij met onze tafel en kast. Prima levering. Top!

S. Hannaart

Prima!
Geleverd binnen het aantal dagen dat op de website staat en de tafel werd netjes in elkaar gezet. Ook werd er nog een onderhoudsmiddel bijgeleverd.

Na bestellen krijg je een orderbevestiging maar daarna niets meer. Aangezien een orderbevestiging automatisch gegenereerd wordt ga je daarna toch afvragen of het allemaal in orde is. Een mail met... Na bestellen krijg je een orderbevestiging maar daarna niets meer. Aangezien een orderbevestiging automatisch gegenereerd wordt ga je daarna toch afvragen of het allemaal in orde is. Een mail met een indicatie van de levertijd zou bijvoorbeeld een idee zijn.

Marthijn

Duidelijke site, eerlijke informatie en perfecte service. Praktisch onze volledige inrichting komt bij 4Living vandaan. Netjes volgens afspraak geleverd en gemonteerd.

Geduldig en netjes antwoord op elke mail.