4Living

Nick stots

Goede service snelle levering.

Goed bereikbaar , na de levering werd er nagebeld of alles goed geleverd was.

Ga zo door !

Francis

We waren al een poos op zoek naar speciale lampenkappen .Ze zijn prachtig en keurig afgeleverd.
Het is toch altijd spannend om dit via internet te doen. Later ook gebeld of alles naar wens was.
Een zeer goede service.

al beschreven in de kolom hierboven

Bestelde hier een salontafel en had hem direct de volgende dag in huis! Zeer goede en mooie kwaliteit

Persoonlijke contact over de bestelling. Ik belde om 100% zeker te zijn over de leveringssnelheid en binnen 5 minuten werd me bevestigd dat het product leverbaar was.

n.v.t.

Prima, mooi product ontvangen.

Bestelde een mooie stoel en die werd zeer snel en goed verpakt geleverd.

Gewoon erg goed.

Geen.

Franca

Ik wilde een poef bestellen en had vooraf nog wat vragen over de levering. Ik kreeg direct een reactie en kon de poef laten bezorgen op de door mij gewenste dag. Goede service!

Snelle, goede en persoonlijke service. Duidelijk een enthousiast en betrokken team.

Misschien heb ik niet goed gekeken, maar ik kon op de site niet direct ontdekken hoe de betaling achteraf geregeld. Ook hierover (per mail) contact gehad met Patrick en wederom een snelle en... Misschien heb ik niet goed gekeken, maar ik kon op de site niet direct ontdekken hoe de betaling achteraf geregeld. Ook hierover (per mail) contact gehad met Patrick en wederom een snelle en duidelijke reactie.

Mascha Huisson

Vriendelijke en uitstekende service. Alles werd netjes afgeleverd en uitgepakt.

Heel fijn contact gewoon via whatsapp.

Eddie

Prima: snel en persoonlijk

Prijs kwaliteit. Snelle levering. Geen verzendkosten

Fijne website, erg klantvriendelijk.

Ik vond het erg prettig dat ik een poosje na de bestelling werd gebeld met de vraag of alles naar wens is gegaan en als ik vragen en/klachten had ik die kon stellen.

Jason Bourne

Uitstekend