4Living

Elebaut Loïc

Heel correcte transactie.

Angela

Uitstekende service, duidelijke communicatie, wat ze beloven, komen ze na

Snel antwoord op je vragen, telefonisch of per mail

Danielle

Super goede service, fijne mensen die met je meedenken!

Communicatie, bereikbaarheid, bereid om mee te denken en te helpen, persoonlijk contact

Bikkel

Top ervaring, na bestelling snel binnen en heel tevreden met de Lamp

Woensdag besteld, vrijdag binnen, is ruim binnen de beloofde 7 dagen

Ga zo door

Jeremy Martin

First class from start to finish, no negatives!

Great customer service, Patrick helped me get an extremely heavy table into my flat and helped me set it up. very satisfied!

Nothing I can think of.

Erik

Een kast online besteld welke vlot werd geleverd door de eigenaar van 4Living zelf. Vriendelijke mensen en uitstekende service.

De kast werd netjes verpakt afgeleverd op het afgesproken moment.

Rob

Vriendelijk geholpen en fijne levering!

klantvriendelijk

J. Smeets

Positief

Mooi product

Nvt

...

Wij wilde een bepaalde stoel zien, welke nog niet voorradig was. Ze zijn bij ons langsgekomen met een showmodel als service om te kunnen zien of dit bij onze meubels past. Fantastische service !

MvdM

Twee lampen besteld en betaald. Na een paar dagen nog niets gehoord over bezorging. Vervolgens kreeg ik een melding dat mijn betaling was teruggestort maar zonder opgaaf van reden. Mijn mail met een... Twee lampen besteld en betaald. Na een paar dagen nog niets gehoord over bezorging. Vervolgens kreeg ik een melding dat mijn betaling was teruggestort maar zonder opgaaf van reden. Mijn mail met een verzoek om meer informatie wordt vooralsnog genegeerd. Jammer dat het zo loopt, ik ben klaar met 4Living.

Nee

Als je niet kunt leveren, pak dan niet eerst een betaling aan die je vervolgens zonder opgaaf van reden terugstort. Het schort bij dit bedrijf zeer aan communicatievermogen en respect en waardering... Als je niet kunt leveren, pak dan niet eerst een betaling aan die je vervolgens zonder opgaaf van reden terugstort. Het schort bij dit bedrijf zeer aan communicatievermogen en respect en waardering voor de klant. Verder zou het netjes zijn als gereageerd wordt op e-mails van de klant.

Reactie 4Living:

Beste Righart,
Beste Righart,
Wat jammer dat het zo gelopen is. Ik heb het alles even nagekeken en we hebben binnen 2 dagen het aankoop bedrag retour gedaan met vermelding van de reden dat de lampen niet voorradig waren bij onze leverancier (zie screenshot in de bijlage). Daarnaast ben ik benieuwd naar welk email-adres de mail verzonden is want ik kan nergens een mail terug vinden.