4Living

Mooie spullen tegen redelijke prijzen. We hebben een ronde vloerkleed gekocht. Prima koop ervaring.

Opmerking: ze zeggen op de website dat er afspraken worden gemaakt voor het leveren. Dat is niet gebeurd terwijl dit ook specifiek aangevraagd was.

Ook weinig op de hoogte gehouden over het leverdatum en status van de bestelling. Communicatie kan dus veel beter.

Sylvia van Hengel

Prettige snelle levering

Snel

N.v.t.

Andrea de Leeuw

Wij zijn heel erg tevreden over de service van 4living. Ze denken mee en zijn heel flexibel.

Hebben een stoel op zicht mogen hebben thuis. Dat was prettig en die stoel is het ook geworden!

Makkelijke en snelle bestelling. Korte levertijd.

Makkelijk bereikbaar en snelle reactie

Het type / naam van het product was niet vermeld op de website of bestelling/factuur waardoor bij levering lastig was te bepalen of het juiste product was geleverd in de verpakking

B. Siebes

Snelle en correcte levering

van Bragt- van Leent

Wat betreft het bestellen en de snelle levering ben ik heel erg tevreden, in eerste instantie ook met het product, de poef. Maar nu we het een tijdje in gebruik hebben is de poef een stuk minder... Wat betreft het bestellen en de snelle levering ben ik heel erg tevreden, in eerste instantie ook met het product, de poef. Maar nu we het een tijdje in gebruik hebben is de poef een stuk minder mooi, het was een mooie bol maar hij is nu heel erg plat geworden en dit lijkt mij niet de bedoeling, omdat we de poef nog maar een korte tijd hebben.

Annette

Top service
Onze stoelen waren binnen drie dagen al binnen! Zelfs afhalen op locatie naar keuze was geen probleem!

Snelle reactie op vragen en snelle levering

bij vragen krijg je snel een reactie

misschien duidelijk aangeven hoelang de levertijd bedraagt van een product?

Engel

Ik heb een bestelling gedaan voor sinterklaas die eind januari geleverd wordt.

Iets eerder leveren of proactief klanten informeren bij vertraging is klantvriendelijker

Reactie 4Living:

Beste Germen,
Het bestelde artikel was idd niet voorradig. Door de enorm toegenomen drukte hebben we dit over het hoofd gezien. De verbeter tips nemen we mee.
Vriendelijke groet, Patrick

Bestelling werd niet geleverd, wel na telefoontje van mijn kant. Vervolgmail werd niet beantwoord

Ruilen geen probleem

Reaktie op mail en bestelling kan dus 100 x beter

Reactie 4Living:

Beste Margreet,
Onze excuses! Door de enorme drukte in december zijn wij tekort geschoten.
Vriendelijke groet, Patrick