4Living

Anita

Alles prima geregeld. Toen ik een online vraag stelde kreeg ik vrijwel direct antwoord terug.

Het is een webwinkel maar met persoonlijk advies

Anita

Het is een webwinkel maar met persoonlijk advies

Hocker besteld, kleur antraciet. Wordt vervolgens zonder overleg in kleur grijs geleverd. Telefonisch goed en snel te bereiken maar geen klantvriendelijke reactie (als bijv. Gratis retourneren,... Hocker besteld, kleur antraciet. Wordt vervolgens zonder overleg in kleur grijs geleverd. Telefonisch goed en snel te bereiken maar geen klantvriendelijke reactie (als bijv. Gratis retourneren, behouden met aanpassing prijs). Erg slordig

Reactie 4Living:

Beste,
Beste,
Voor levering hebben wij tot 2 maal contact gehad over de kleur van de poef. Wij hebben u erop attent gemaakt dat u bij levering wellicht het pakket aan de deur kon weigeren en ook eventueel later gratis retour kon zenden maar u ging er mee akkoord en wilde het even aanzien. Vervolgens heeft u ons per email laten weten dat u de poef wilde houden. Vriendelijke groet, Patrick

Super.
Vlot contact,
Vrienelijk contact.
Meedenken.
Snelle bezorging.

De totale ervaring nodigt uit om meer te kopen daar.

Bij loods 5 het overzichtelijker maken en misschien wat gezelliger aankleden

Sylvia

Goede service en snelle levering

Goed te bereiken kwa telefoon gelijk iemand aan de telefoon toen ik een vraag had over mijn bestelling

Perfect geleverd, keurig op tijd.
Product (poef) ziet er prima uit!
Dank!

Zie boven

Nee

Snelle reactie op de vraag die ik stelde via de app. Goed geholpen. Klant vriendelijk; bellen voor een tijdsafspraak te maken om het product te leveren. Goede service!

Zeer snelle reactie op de vragen die ik stelde via WhatsApp

Verwerking van de bestelling verliep erg traag. Ik moest zelf informeren naar de levertijd en kreeg pas na ruim een week het pakket thuis. De factuur volgde enkele weken later. Verder prima levering... Verwerking van de bestelling verliep erg traag. Ik moest zelf informeren naar de levertijd en kreeg pas na ruim een week het pakket thuis. De factuur volgde enkele weken later. Verder prima levering en ik ben tevreden over het product.

Betere logistieke service en communicatie

Fijne klantencontact, mooie producten, duidelijk overzichtelijk website.

Mooie kwalitatief goede producten, snel telefonisch contact, vriendelijke medewerker

Meer duidelijkheid over levertijd / snellere levering. Nu ging het alsnog erg vlot, maar pas na telefonisch gebeld te hebben na een aantal dagen.