Juridische kennis
Vakinhoudelijke kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

123 wonen Utrecht heeft mij ondersteund in het vinden van de juiste huurders. We hebben prettig samengewerkt , hun netwerk is sterk en we kregen snel meerdere aanbieders.

sterk van 123wonen Utrecht is de reactiesnelheid. De recht door zee houding.

Misschien een flexibele schil in de contracten zodat de verhuurder keuzes kan maken.

Specifieke medewerker

Arno heeft me enorm prettig ondersteund in een zoektocht, ook als het even wat lastiger werd, vond hij makkelijk een vorm om toch toe te werken naar een oplossing.

AA

Top bedrijf.

Professioneel en alles volgens afspraak.

Specifieke medewerker

Arno is zee deskundig in zijn vaak.

GM

Zeer positieve ervaring gehad, duidelijke en open communicatie en vriendelijk personeel

123 wonen heeft ons prima begeleid met de verhuur van ons appartement. Kennis van zaken en een goede huurder gevonden.

FV

Kennis van zaken en uitgebreid netwerk

Jasper

Prima service bij het verhuren

123 handelt heel snel, huurder wilde binnen een paar dagen de woning in en dat is gelukt.

A.K.

Snel een afspraak, supersnel passende huurders gevonden.

Huurders waren vergeten de meterstanden door te geven aan energie bedrijf, Dus ik kreeg 3 mnd later een heel hoge afrekening. Arno vd Werk kon probleemloos een kopietje vd meterstanden opsturen en... Huurders waren vergeten de meterstanden door te geven aan energie bedrijf, Dus ik kreeg 3 mnd later een heel hoge afrekening. Arno vd Werk kon probleemloos een kopietje vd meterstanden opsturen en daardoor was het vlot geregeld

Specifieke medewerker

Arno vd Werk, vriendelijk, prettig, snel. Kwam zijn afspraken heel nauwkeurig na.

AM

Een afspraak gemaakt en daarna ging het snel. 2 weken later was alles al weer afgerond, zonder enig probleem

deskundig, toegankelijk, doelgericht

Arno van der Werk

Jacques-Matthieu DE JONG

Via de Vechtstroom kwamen we in contact met 123 Utrecht. Fijn contact met Arno vd Werk die zijn vak verstaat. Binnen korte tijd passende huurders gevonden en tot nu toe loopt alles uitstekend. Ik... Via de Vechtstroom kwamen we in contact met 123 Utrecht. Fijn contact met Arno vd Werk die zijn vak verstaat. Binnen korte tijd passende huurders gevonden en tot nu toe loopt alles uitstekend. Ik ken andere verhuurmakelaars maar deze steekt er dik boven uit.

Snel, vakbekwaam, betrouwbaar en goed georganiseerd.

Ik heb al een klein verbeterpunt aan 123Wonen persoonlijk doorgegeven.

Specifieke medewerker

Bedankt Arno! Prettig contact zo. Complimenten.

Yvonne Looijschelder

Ik schrijf niet gauw een review, maar de nare ervaring die ik met 123wonen heb gehad als huurder wil ik toch delen. Vorig jaar zomer heb ik contact gehad met een allervriendelijkste Arno vd Werk,... Ik schrijf niet gauw een review, maar de nare ervaring die ik met 123wonen heb gehad als huurder wil ik toch delen. Vorig jaar zomer heb ik contact gehad met een allervriendelijkste Arno vd Werk, die graag aan mij een appartement voor 1.550 euro per maand aan de Koningslaan wilde verhuren. Na verloop van tijd bleek het appartement, dat prachtig is gelegen, steeds meer gebreken, wegens veroudering te vertonen. Hier werd niet adequaat op gereageerd, waardoor ik eerder als gedacht naar een ander appartement ben vertrokken. Ik wilde graag een tegemoetkoming door het missen van woongenot. Ik kreeg een mail dat er volgens het contract is gehandeld en ik citeer: "Wij werken slechts in opdracht van de verhuurder". Dus als huurder blijkbaar geen poot om om te staan. Ik heb het contact met Arno vd Werk als onprofessioneel en zelfs als onbeschoft ervaren. Yvonne Looijschelder

Reactie 123wonen.nl de verhuurmakelaar:

Beste Yvonne,
Beste Yvonne,
Het spijt ons te lezen dat je het zo hebt ervaren. Wij hebben helaas ook geen positief gevoel over gehouden aan dit traject. We hebben ons best gedaan compensatie te krijgen voor de situatie en hier in eerste instantie ook toestemming voor gekregen van verhuurder. Echter is de verhuurder van gedachte veranderd toen bleek dat jij zeer moeizaam meewerkte aan bezichtigingen in de laatste maand van de huurovereenkomst, terwijl je dit contractueel verplicht bent. Daarnaast heeft de verhuurder extra kosten moeten maken omdat je zonder toestemming de stroom van het hele pand hebt gehaald en daarmee het alarm onklaar werd gemaakt.
Onze observatie in dit traject is dat je te hoge verwachtingen hebt/had ten aanzien van wat je mag verwachten van een verhuurder. Erg spijtig om nu te lezen dat je je frustratie in deze nu op ons richt, terwijl we juist ons best voor je hebben gedaan nog enige compensatie te verkrijgen.
Arno van der Werk

Marije

Ik heb contact opgenomen met 123 wonen voor de verhuur van mijn appartement.

Arno van der werk heeft alles heel professioneel geregeld en ik ben blij dat ik de keuze voor deze verhuur makelaar gemaakt heb.