Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Yvonne Looijschelder

Ik schrijf niet gauw een review, maar de nare ervaring die ik met 123wonen heb gehad als huurder wil ik toch delen. Vorig jaar zomer heb ik contact gehad met een allervriendelijkste Arno vd Werk, die graag aan mij een appartement voor 1.550 euro per maand aan de Koningslaan wilde verhuren. Na verloop van tijd bleek het appartement, dat prachtig is gelegen, steeds meer gebreken, wegens veroudering te vertonen. Hier werd niet adequaat op gereageerd, waardoor ik eerder als gedacht naar een ander appartement ben vertrokken. Ik wilde graag een tegemoetkoming door het missen van woongenot. Ik kreeg een mail dat er volgens het contract is gehandeld en ik citeer: "Wij werken slechts in opdracht van de verhuurder". Dus als huurder blijkbaar geen poot om om te staan. Ik heb het contact met Arno vd Werk als onprofessioneel en zelfs als onbeschoft ervaren. Yvonne Looijschelder

Heeft u als verhuurder of als huurder gebruik gemaakt van onze diensten?

Huurder

Reactie 123wonen.nl de verhuurmakelaar:

Beste Yvonne,
Het spijt ons te lezen dat je het zo hebt ervaren. Wij hebben helaas ook geen positief gevoel over gehouden aan dit traject. We hebben ons best gedaan compensatie te krijgen voor de situatie en hier in eerste instantie ook toestemming voor gekregen van verhuurder. Echter is de verhuurder van gedachte veranderd toen bleek dat jij zeer moeizaam meewerkte aan bezichtigingen in de laatste maand van de huurovereenkomst, terwijl je dit contractueel verplicht bent. Daarnaast heeft de verhuurder extra kosten moeten maken omdat je zonder toestemming de stroom van het hele pand hebt gehaald en daarmee het alarm onklaar werd gemaakt.
Onze observatie in dit traject is dat je te hoge verwachtingen hebt/had ten aanzien van wat je mag verwachten van een verhuurder. Erg spijtig om nu te lezen dat je je frustratie in deze nu op ons richt, terwijl we juist ons best voor je hebben gedaan nog enige compensatie te verkrijgen.
Arno van der Werk

Score voor 123wonen.nl de verhuurmakelaar: 1/5