Juridische kennis
Vakinhoudelijke kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Snel en erg duidelijk. Werd goed ingegaan op het door mij voorgelegde huurcontract. Betrouwbaar.

Contractvorming
Snelheid

Pre check out invoeren

Arno was prima

ML

Efficient en snel

Binnen twee weken was mijn huis verhuurd!

Specifieke medewerker

Arno van der Werk was snel en efficient, gaf goed en duidelijk advies, zodat mijn woning binnen twee weken verhuurd was. Dank voor de inspanning!

Arno van der Werk heeft ons geholpen bij de verhuur van onze woning, toen wij naar het buitenland verhuisden.

Goede, snelle communicatie

Specifieke medewerker

Arno erg bedankt voor je razendsnelle en succesvolle aanpak!

Ram Lachman

Zeer goed, flexibel en professioneel.

Snelle reactie en inzet. Nakomen van de afspraken.

Ze doen het gewoon goed, zo doorgaan.

Specifieke medewerker

Arno van der Werk erg vriendelijk en zakelijk. Bedankt.

Rob de Bruin

Zeer goede ervaringen bij 2 verhuurzaken met name in de persoon van Arno van der Werk die heel erg betrokken is.

Zeer aktief in tegenstelling tot ervaring met andere bedrijven, snelle verwerking van opdracht, snel vinden van huurders en opmaken van huurovereenkomst.
Zelfs in de avonduren bereidt om...
Zelfs in de avonduren bereidt om telefonisch contact op te nemen.

Een pluim voor de heer Arno van der Werk

E. van Kooij

Positief, opvallend snelle reactietijd!

Snelheid, bereikbaarheid ook in de avond..

Arno van der Werk

Yuri den Haring

Geweldige ervaring van begin tot eind!!!

Zeer vriendelijk, snel, behulpzaam en efficiënt.

Geen verbetering tips nodig!

Specifieke medewerker

Arno van der Werk - altijd bereikbaar!

HC van Woudenberg

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van 123wonen, in het bijzonder de werkzaamheden van de heer A. van der Werk, kantoor Utrecht. De heer Van der Werk heeft de verhuur van onze woning... Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van 123wonen, in het bijzonder de werkzaamheden van de heer A. van der Werk, kantoor Utrecht. De heer Van der Werk heeft de verhuur van onze woning verzorgd. Elke fase, van het presenteren van de woning, de advertentie, het ontvangen en selecteren van potentiële huurders, de contracten opstellen en waar gewenst aanpassen, de oplevering en sleuteloverdracht zijn optimaal verlopen. De heer Van der Werk is zeer voorkomend, zeer prettig in de omgang, adviseert adequaat en reageert zeer snel. Wij kunnen hem van harte aanbevelen. Zouden wij ons huis opnieuw gaan verhuren, dan maken wij zeker weer gebruik van zijn diensten.

Goede samenwerking met de heer A. van der Werk. Snelle reacties naar potentiële huurders en naar ons, als woningeigenaar. Zeer correcte administratieve afhandeling. Goede interactie met potentiële... Goede samenwerking met de heer A. van der Werk. Snelle reacties naar potentiële huurders en naar ons, als woningeigenaar. Zeer correcte administratieve afhandeling. Goede interactie met potentiële huurders.

Geen.

Arno van der Werk, kantoor Utrecht

A.M.Ingels

Goede informatie en snel beantwoorden van vragen. Prettige samenwerking!

snelle afhandeling van opdracht

Specifieke medewerker

Ja, dhr A. van der Werk. vriendelijk,snelle en duidelijke reactie op vragen en informatie. goed en prettig samengewerkt!

Jan van Silfhout

Positief. Veel aandacht gehad van Arno van der Werk.

Persoonlijke begeleiding

Arno van der Werk.