Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Yacov Bercovitz

Een snelle en een effectieve actie en mijn appartement werd verhuurd.
Bijzonder vriendelijk, en professioneel.

Nemen alle zorg uit handen en werken proactief om huurders te zoeken.

Zowel Arno van der Werk als Tijmen de Boer zijn aardig en efficiënt

Hg

Ik heb voor het eerst een woning te huur aangeboden via 123 wonen en was zeer tevreden met hun diensten. Arno (van de vestiging Utrecht) is zeer kundig en kon het verhuurcontract op maat maken.

- Snelle reactietijd (binnen uren de eerste afspraak gepland)
- Goed advies m.b.t. de beste constructie, vraagprijs, strategie etc.
- De woning was binnen een maand verhuurd
...
- Snelle reactietijd (binnen uren de eerste afspraak gepland)
- Goed advies m.b.t. de beste constructie, vraagprijs, strategie etc.
- De woning was binnen een maand verhuurd

Erik Hamoen

Fijne mensen om zaken mee te doen, denken met je mee en zijn makkelijk benaderbaar.

Flexibel in hun aanpak en lekker pragmatisch. Snapten goed wat ik wilde, en gingen daar zelfstandig mee aan de slag.

Snelle betrouwbare service, goede afwikkeling en duidelijke communicatie

Arno en Tijmen hebben ons snel en goed geholpen met het vinden van een huurder voor een periode van ruim 4 maanden. Binnen 2 weken na mijn eerste telefoontje had ik het getekende contract binnen en... Arno en Tijmen hebben ons snel en goed geholpen met het vinden van een huurder voor een periode van ruim 4 maanden. Binnen 2 weken na mijn eerste telefoontje had ik het getekende contract binnen en stond de huur voor de gehele periode op mijn rekening!

Snelheid, vriendelijk, goed netwerk

Sd

Zeer goed

Communicatie en snelheid van aanleveren kandidaten

Floris Bex

Ik heb een appartement verhuurd via 123wonen, ging goed. Snelle service, ze denken goed mee, binnen een paar weken verhuurd.

Ze zijn erg snel, reageren goed en snel op mail en je kunt ze bellen. Denken mee met de verhuurder, geven mening over potentiele huurders, contract en alle officiele verplichtingen prima. Ze zijn erg snel, reageren goed en snel op mail en je kunt ze bellen. Denken mee met de verhuurder, geven mening over potentiele huurders, contract en alle officiele verplichtingen prima.

Je hoeft zelf eigenlijk zo goed als niets te doen!

Aan de dure kant (1x maandhuur), al is dit standaard in deze sector. Voor een "makkelijk te verhuren" huis krijgen ze een behoorlijke uurprijs.

Zeer goede ervaring. Alle beloftes meer dan waargemaakt. Fijne huurders gevonden voor ons huis.

Arno van der Werk

Eric

Snelle, correcte afhandeling. Wat je verwacht, maar zeker niet altijd krijgt

Snelheid en communicatie/voortgansberichten

Nee

Arno & Tijm

Alexandra Nijhof

Ik heb mijn appartement in Utrecht verhuurd via 123Wonen. Goede heldere communicatie.

Snelheid!

Specifieke medewerker

Nadat ik 123wonen benaderd had voor bemiddeling kwam Arno gelijk de volgende dag langs om kennis te maken. Hij gaf goede heldere uitleg en kon de huurwaarde van het appartement goed inschatten. Hij... Nadat ik 123wonen benaderd had voor bemiddeling kwam Arno gelijk de volgende dag langs om kennis te maken. Hij gaf goede heldere uitleg en kon de huurwaarde van het appartement goed inschatten. Hij maakte gelijk fotos die spoedig op de relevante websites stonden. De communicatie was optimaal, Arno was altijd bereikbaar voor vragen. Binnen een week had hij een geschikte kandidaat gevonden. Geweldig!