Juridische kennis
Website
Reactietijd email

wendy

Behulpzaam en meedenkend

Een week na de sleuteloverdracht voor mijn verhuurders, kreeg ik een mail met meerdere punten die het niet deden of gemaakt moesten worden. Dit had ook bij de overdracht gezien kunnen zijn, daar ik... Een week na de sleuteloverdracht voor mijn verhuurders, kreeg ik een mail met meerdere punten die het niet deden of gemaakt moesten worden. Dit had ook bij de overdracht gezien kunnen zijn, daar ik niet aanneem dat deze punten in een week tijd allemaal ineens verschenen.

Zeer goed

Zeer vriendelijk en snel.

Specifieke medewerker

De heer Arno van der Werk

Dirk van Walderveen

Specifieke medewerker

Arno van de Werk

Mijn woning was niet zo snel op de website gezet als verwacht en ik kan me herinneren dat ik het niet op de website kon vinden. Maar dat kan dus ook gekomen zijn omdat het er nog niet opstond en... Mijn woning was niet zo snel op de website gezet als verwacht en ik kan me herinneren dat ik het niet op de website kon vinden. Maar dat kan dus ook gekomen zijn omdat het er nog niet opstond en eerst via een nieuwsbrief is verspreid? Ik ben verder niet veel op de website geweest, dus kan er niet veel over zeggen.

Ik vond dat Christiaan inhoudelijk veel wist en hij heeft me goed kunnen helpen met alles. Hanneke vond ik erg flexibel, ik heb afspraken voor bezichtigingen moeten afzeggen op het laatste moment... Ik vond dat Christiaan inhoudelijk veel wist en hij heeft me goed kunnen helpen met alles. Hanneke vond ik erg flexibel, ik heb afspraken voor bezichtigingen moeten afzeggen op het laatste moment omdat ik de huurder al had gekozen. Dat leverde haar meer werk op omdat bezichtigingen afgebeld moesten worden, maar ik vond haar daar goed op reageren.

Jesse

Perfecte service!

Hannah Lerby en Christiaan van den Berg

J.C. Schaap

Geen, het moet van jullie komen.

Ik had al reeds Samira Agharbi vermeld.

123wonen helpt Utrechtkamers.nl al een aantal jaren met de verhuur van onze studentenkamers.

Aangezien wij vooral te maken hebben met één specifieke werknemer zal ik tips voor deze werknemer benoemen;
- Duidelijkere communicatie tussen verhuurder en medewerker 123wonen

De afgelopen jaren hebben wij vooral contact gehad met Samira Agharbi. Over deze medewerker zijn wij zeer positief en hopen wij nog jaren mee samen te kunnen werken.

Wij hebben voor de derde keer zaken gedaan met 123wonen en zijn alle keren door Samira Agharbi geholpen bij de verhuur.

Naar onze mening loopt het optimaal.

J.C. Schaap

Goede ervaring

Zet in ieder geval bij de bemiddelingskosten de naam van de huurder welk adres en verdieping bv. J. Kamerhuurder, Hasebroekstraat 62 begane grond voorzijde. Dit scheelt mij als verhuurder veel tijd... Zet in ieder geval bij de bemiddelingskosten de naam van de huurder welk adres en verdieping bv. J. Kamerhuurder, Hasebroekstraat 62 begane grond voorzijde. Dit scheelt mij als verhuurder veel tijd met het opzoeken zeker wanneer er diverse kamers te huur staan. Voor het overige zeer tevreden.

utrechtkamers.nl

Een prettige samenwerking die wij graag nog lang zullen voortzetten

In de samenwerking met meerdere verhuurmakelaars, in de zomerperiode zou er naar mijn mening onderling een betere communicatie moeten zijn. Wij hebben afgelopen zomer meerdere communicatie problemen... In de samenwerking met meerdere verhuurmakelaars, in de zomerperiode zou er naar mijn mening onderling een betere communicatie moeten zijn. Wij hebben afgelopen zomer meerdere communicatie problemen gehad die niet nodig waren geweest. Echter weet ik hoe druk deze periode is dus kan dit altijd voorkomen.