Erica Irene van den Akker

Vandaag werd bij mijn 89 jarige ouders het door hen bestelde bankje bezorgd maar tot onze grote schrik was men bij de verkoop vergeten aan te geven dat de poten zelf gemonteerd moesten worden. Om... Vandaag werd bij mijn 89 jarige ouders het door hen bestelde bankje bezorgd maar tot onze grote schrik was men bij de verkoop vergeten aan te geven dat de poten zelf gemonteerd moesten worden. Om mijn 89 jarige vader dat zelf te laten doen,leek geen goed plan en wij als kinderen wonen erg ver bij hun vandaan. Na 1 telefoontje besloot medewerker Byron zijn pauze te besteden om naar mijn ouders te rijden en de poten er zelf onder te zetten. Klasse service, Byron,bedankt vanuit Limburg.

Service

Misschien toch voortaan niet vergeten de zelfmontage bij verkoop te vermelden

Ernst

Goede winkel

Goede informatie over de meubelen
Verkoopster Shirley nam de tijd voor ons
ondanks dat het erg druk was.

Anja De Smet

Wij zijn zeer vakkundig geholpen door Noortje en Sue, de dames zijn zeer klantvriendelijke en zeker niet opdringerig, we hebben in alle rust kunnen kijken en onze vragen werden goed beantwoord. Ook... Wij zijn zeer vakkundig geholpen door Noortje en Sue, de dames zijn zeer klantvriendelijke en zeker niet opdringerig, we hebben in alle rust kunnen kijken en onze vragen werden goed beantwoord. Ook vonden wij het heel prettig dat we grote stalen mee konden nemen om thuis even te kijken wat de beste kleur was. Wij kijken uit naar de komst van onze nieuwe bank, en hopen dat hij ons goed bevalt.

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor uw review mevrouw de Smet, wat leuk om te horen dat u vakkundig bent geholpen door Noortje en Sue. Fijn dat u met behulp van de grote stalen een keuze heeft kunnen maken.
Hopelijk...
Hopelijk kunt u snel genieten van de nieuwe bank.
Graag tot ziens,
Team Profijt Meubel Hoorn

Gwen Ooijevaar

Vriendelijk personeel en ruime keuze

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor de beoordeling mevrouw Ooijveaar.
Fijn dat u goed advies heeft gekregen en dat de koffie en chocolaatjes goed hebben gesmaakt.
Wij wensen u veel plezier van de nieuwe...
Bedankt voor de beoordeling mevrouw Ooijveaar.
Wij wensen u veel plezier van de nieuwe bank.
Team Profijt Meubel Hoorn

Van der steen

Wij zijn geholpen door een hele lieve dame! Goed en oprecht advies! Ze zien je, maar laten wel je ding doen. Wanneer je advies nodig hebt staan ze meteen voor je klaar! Top ervaring!

Beste meneer, mevrouw van der Steen,
Hartelijk dank voor deze fijne review en mooie 5-sterren score!
Graag weer tot ziens in onze winkel.
^Babette
Profijt...
Beste meneer, mevrouw van der Steen,
Hartelijk dank voor deze fijne review en mooie 5-sterren score!
Graag weer tot ziens in onze winkel.
^Babette
Profijt Meubel Tilburg

M. Anema

Goede terugkoppeling na bestelling, snel geleverd en correct gemonteerd door de monteurs

Beste mn. Anema,
bedankt voor uw leuke review, nogmaals veel plezier toegewenst van uw nieuwe armstoelen ;)
met vriendelijke groet,
Team Profijt Meubel Broek op Langedijk

Sandra Holst

Goed eerst rustig rond gekeken daarna netjes en fijn geholpen

B Sluiter

Profijt Amersfoort

Medewerkers zijn klantvriendelijk en meedenkend!

Reactie Profijt Meubel:

Hartelijk dank voor deze 5-sterren beoordeling familie Sluiter!
Veel woonplezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen.
Carlijn
Profijt Meubel Amersfoort

Albert

Ongelooflijk slecht

Alles niets daar kopen service alle beneden pijl

Ben

Mensen niet naar toe gaan op internet krijg je betere service

Alles wat je maar kan bedenken