Kathy

De cursus voldeed precies aan mijn verwachting en het sluit ook aan op mijn functie als HR-adviseur. De docent is erg kundig en brengt de stof met veel enthousiasme, hij geeft ook veel voorbeelden... De cursus voldeed precies aan mijn verwachting en het sluit ook aan op mijn functie als HR-adviseur. De docent is erg kundig en brengt de stof met veel enthousiasme, hij geeft ook veel voorbeelden dat is fijn.

Vanwege de technische haperende online leeromgeving / virtual classroom waren er teveel belemmeringen om de cursus zonder afleiding te kunnen volgen. Ik heb daarom tussentijds de virtual classroom... Vanwege de technische haperende online leeromgeving / virtual classroom waren er teveel belemmeringen om de cursus zonder afleiding te kunnen volgen. Ik heb daarom tussentijds de virtual classroom verlaten en mij gericht op het begeleidende instructieboek.

Het was voor mij heel leerzaam.
Voor mij zelf confronterend positief

De locatie was goed te bereiken, zowel met de auto als met de trein. Ik vind het wel kwalijk dat je 25 euro moet betalen om een dag te parkeren. Bij BCN Utrecht is er gewoon gratis... De locatie was goed te bereiken, zowel met de auto als met de trein. Ik vind het wel kwalijk dat je 25 euro moet betalen om een dag te parkeren. Bij BCN Utrecht is er gewoon gratis parkeergelegenheid. De lunch is altijd goed verzorgd. Lokalen wel aan de kleine kant. De lesstof was duidelijk en leerzaam. De docent deed het erg leuk. Je merkte dat hij passie heeft voor het vak en erg ervaren is. Leuk dat hij zoveel praktijkvoorbeelden gaf. Soms bleven we wat mij betreft iets te lang hangen op bepaalde onderdelen, wat het wat lastiger maakte om mijn aandacht er altijd goed bij te houden, maar dat is natuurlijk iets persoonlijks.

Ik vind de starttijd van 09:30 wat laat en de dagen niet heel vol. Mag wat mij betreft iets intensiever

Theo

Interessante training die aansluit bij mijn interesses. Online training heeft wel als nadeel voor mij dat je meer gefocust moet zijn. En je mist de interactie met mede cursisten. Prima docent, de... Interessante training die aansluit bij mijn interesses. Online training heeft wel als nadeel voor mij dat je meer gefocust moet zijn. En je mist de interactie met mede cursisten. Prima docent, de eerste trainingsdag opstart problemen met het standaard platform dus overgestapt naar Teams om toch de training te kunnen volgen

Hester

Ik vind de NCOI een waardeloze instelling. Er wordt niet gecommuniceerd met de docenten wanneer zij les moeten geven .Wij horen dat we les kijken van iemand maar diegene is niet op de hoogte of... Ik vind de NCOI een waardeloze instelling. Er wordt niet gecommuniceerd met de docenten wanneer zij les moeten geven .Wij horen dat we les kijken van iemand maar diegene is niet op de hoogte of wordt zo laat geïnformeerd dat data moeten worden verzet. Ik heb dit gecommuniceerd met Julie en ipv dat jullie dit uit gaan zoeken zeggen jullie dat er niets aan de hand is.
Ik zou zeggen bel de docenten op en je hoort het van hen. Ik vind deze gang van zaken extreem slecht en had dat ook totaal niet verwacht bij een instituut als de NCOI !!

Sharmila

Het was een leerzame ervaring en heel fijn en prettig door de docente opgebouwd en overgedragen. Dank je wel Mandy.