Nvt

Snelle actie ook op n feestdag

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste heer, mevrouw, Dank dat u de moeite heeft genomen om een reactie te plaatsen, Hier wordt iedereen blij van, fijn dat het allemaal goed verlopen is. met vriendelijke groet namens Yvonne,... Beste heer, mevrouw, Dank dat u de moeite heeft genomen om een reactie te plaatsen, Hier wordt iedereen blij van, fijn dat het allemaal goed verlopen is. met vriendelijke groet namens Yvonne, Kemkens BV

de Beer

Zeer kundig personeel en vriendelijk

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Best mijnheer/mevrouw de Beer, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het invullen van deze review. Fijn om te lezen dat u keurig geholpen bent en tevreden over onze service van onze... Best mijnheer/mevrouw de Beer, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het invullen van deze review. Fijn om te lezen dat u keurig geholpen bent en tevreden over onze service van onze monteur. Wat betreft uw storing, zie ik dat er een nieuwe afspraak al is gemaakt. Wij gaan ervoor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven. Met vriendelijke groet namens Yvonne, Kemkens B.V.

Lex Westerhuis

Terugkoppeling plegen naar klant.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Doe geen aanbevelingen.

Communicatie.

Perry Broos

Goede service, vriendelijke monteur

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteur, duidelijke uitleg over werkzaamheden

Verhagen

Goede uitleg en service

Goede uitleg

John Doornbos

Vooral zo doorgaan

Goede service. Hebben de juiste kennis

Wat viel u in positieve zin op?

Gaan niet gehaast te werk

Aardige monteur, nam de tijd voor vragen en deed zijn werk goed

kennis van zaken

Weet t nog niet, heb 'm pas voor de eerste keer maw geen ervaring

D.hellegering

Doorgaan

Monteur was zeer klantvriendelijk en de mechanische installatie na 38 jaar geen onderhoud weer geruisloos te maken

Klantvriendelijkheid monteur

Rob van Duin

Als ze zelf de oplossing niet hebben, zoeken ze iemand die wel het antwoord weet