Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Goeie ervaring . Helaas waren we toch niet verzekert zodat we geen positief resultaat hebben behaald

Uiteindelijke ervaring positief, maar afhandeling dossier heeft te lang geduurd.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat, ondanks dat de zaak lang heeft geduurd, het contact met ons een positieve ervaring is geweest.

b

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, aan de cijfers te zien ben je niet geheel tevreden geweest over onze service. Jammer dat je dit zo hebt ervaren. Alsnog bedankt dat je de moeite hebt genomen om je review te... Goedemiddag, aan de cijfers te zien ben je niet geheel tevreden geweest over onze service. Jammer dat je dit zo hebt ervaren. Alsnog bedankt dat je de moeite hebt genomen om je review te delen.
Astrid

M.l

Was vroeger veel beter, gaat hard achteruit in kwaliteit

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent geweest over onze service. Alsnog bedankt dat je de moeite hebt genomen om je review met ons te delen.
Vriendelijke...
Astrid

Memo

Meerdere casussen van mij zijn afgekeurd omdat het niet in jullie pakket zat.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Memo, wat vervelend dat een aantal zaken niet onder de dekking vielen.
Voor meer informatie over jouw polis en de polisvoorwaarden kan je altijd contact opnemen met de verzekeringsmaatschappij waar je deze hebt afgesloten.
Petra
Het Webcareteam van DAS

Tot zover goed, ik hoop bij eventueel vervolg ook natuurlijk.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van deze mooie beoordeling. Fijn dat we je naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen.
Als je zaak een vervolg gaat krijgen helpen we je graag...
Als je zaak een vervolg gaat krijgen helpen we je graag verder.
Het Webcareteam van DAS

Tijdens deze langlopende zaak keurig en adequaat gehandeld. Helaas had de uitkomst in deze zaak een andere afloop dan we allemaal hadden verwacht

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, goed om te lezen dat je, ondanks dat we het gewenste restulaat niet hebben kunnen bereiken, tevreden bent over de hulp die we je hebben kunnen bieden.
Hartelijk dank voor het delen...
Hartelijk dank voor het delen van je beoordeling en fijn dat je ons aanbeveelt.

Carla

.......

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Carla, fijn dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
Hartelijk dan voor de mooie 5 sterren beoordeling en aanbeveling.
Vriendelijke groeten,...
Hartelijk dan voor de mooie 5 sterren beoordeling en aanbeveling.