195 reviews
Write a review

99% of the customers recommend this company.

Wat vindt u van de bestel procedure? - Ease of ordering
Levertijd - Delivery speed
Wat vindt u van de informatie op de website? - Information on the website?
Responstijd - Response time
Klantvriendelijkheid - Customer service

Devil

Goede service en uitleg van het artikel, snel opgestuurd zoals beschreven.
Alleen de artikelen zijn aan de dure kant.

Sterke punten - Strengths

Snel opgestuurd en goede uitleg.

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

Lagere prijzen, vaak te duur.

Mark (DEGoeij ICT)

Site is wat onduidelijk. Voor Nederlandse begrippen wellicht achterhaald. Verder is de eigenaar niet te beroerd om contact opnemen zelfs op zondag. Nette uitleg en service. Open en eerlijk zijn als... Site is wat onduidelijk. Voor Nederlandse begrippen wellicht achterhaald. Verder is de eigenaar niet te beroerd om contact opnemen zelfs op zondag. Nette uitleg en service. Open en eerlijk zijn als eigenaar is belangrijk. Ben ik zelf ook in mijn bedrijf. Mocht je iets zoeken op gebied Oppo of Zappiti moet je hier zijn.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

Geen alles naar wens gegaan.

Anonymously

Very quick response to questions

Frank S

Top service, na 1 telefoontje had ik 3 uur later mijn Oppo Bluray speler al thuis om te gebruiken.

tylerk98

Needed to buy some 110/240 power transformers and a PAL/NTSC converter. Sent an email requesting a call back to discuss the two items; return call was quick and Bas answered all of my... Needed to buy some 110/240 power transformers and a PAL/NTSC converter. Sent an email requesting a call back to discuss the two items; return call was quick and Bas answered all of my questions--even threw in an Australian adapter for the transformer! Was so impressed that we ordered two more power transformers. Had some follow on question which were also answered with the same excellent customer service. Couldn't ask for better.

Excellent customer service!

Ili

Good

Fast

No

Rob

Duidelijke en overzichtelijke site alles is makkelijk te vinden

Sterke punten - Strengths

Voor mij persoonlijk de juiste producten met de juiste service

DHtB

Uitmuntend geholpen door de heer Van den Belt. JVB Digital spant zich tot het uiterste in om zich ervan te verzekeren dat haar klanten tevreden zijn. Wat mij betreft slaagt zij daarin.

Sterke punten - Strengths

Meedenkend, invoelend, vlotte behandeling van vragen en duidelijk over hetgeen ze doen en waarom.

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

Het enige wat me te binnen schiet is het volgende: recent heb ik een Oppo-speler teruggezonden voor service. Nadat ik de speler retour had ontvangen moest ik sommige instellingen opnieuw veranderen.... Het enige wat me te binnen schiet is het volgende: recent heb ik een Oppo-speler teruggezonden voor service. Nadat ik de speler retour had ontvangen moest ik sommige instellingen opnieuw veranderen. Dat ligt voor de hand en had ik kunnen weten. Misschien is het wel een goed idee om aan klanten mee te delen dat ze een backup van hun instellingen moeten maken of die instellingen even op papier moeten zetten.

Hans Hansen

Excellent service fast shipping

Good product, fast shipping

?

Yde de Jong

Verkoop van bijzondere high-end producten. Door de jaren heen een uitstekend contact.

Sterke punten - Strengths

Voor een webwinkel is de de service zeer direct en (onverwacht) persoonlijk. De kennis van zaken is uitstekend en als aspect (ook voor JVB Digital) onduidelijk is dan wordt er inhoudelijk net zo... Voor een webwinkel is de de service zeer direct en (onverwacht) persoonlijk. De kennis van zaken is uitstekend en als aspect (ook voor JVB Digital) onduidelijk is dan wordt er inhoudelijk net zo lang doorgezocht totdat alles duidelijk is.

Daarnaast het genoemde aanbod van bijzondere high-end producten met een hoog 'self-confidence' karakter, d.w.z. in tegenstelling tot veel andere high-end producten hoeft hier eigenlijk geen "verhaal" bij, de technische kwaliteit staat op zichzelf en vertelt zijn eigen (overtuigende) verhaal.

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

Mijn enige probleem met Oppo is dat er niet echt een locatie waar je de spullen kan bekijken en beluisteren, maar misschien bestaat dit wel en ben ik daarvan niet op de hoogte.